Ik zoek een lekkere meid...

• Derth

er op geilt dat haar mooie mannetje geile (vrouwelijke) broekjes draagt onder z'n verder mannelijke outfit. Heb het geluk gehad ooit twee (bisexuele) relaties gehad te hebben die dat leuk vonden, en 1 gaf me zelfs commando's in de trant van: “ik wil dat je het roze broekje draagt dat ik vorige week voor je gekocht heb”… ;-) Het staat me allemaal omdat ik er atletisch uitzie met lange benen. Andere kenmerken: 45 j, 1.83 m., 80 kg. Beschouw mezelf niet als travestiet, aangezien ik normaliter geen vrouwenkleren of make-up draag. Jij (vrouw 30-45 j) moet er slank en vrouwelijk uitzien met voorliefde voor slettige outfits (lak, leer, pvc, leggings, lingerie)…(:P)

Kinky is dat jij, lekkere meid met biseksuele gevoelens, en ik bij elkaar ons een beetje geil lesbisch voelen. Tiswah he?

• Derth

Eh… omgeving Amsterdam/Haarlem…(:P)

• Derth

Is er met de wat afgekoelde zomer geen kinky meid op een lekkere geile manslet voorbereid?… ;-)

• kimmietv

Hey Derth,

Je bijgevoede foto ziet er super uit.. Zelf zou ik mij graag eens in een latex outfi terug zien maar helaas heb ik dit niet vanwege de dure prijs. Ik hoop echter wel voor je dat je er iemand is die je wilt ontvangen of wil bezoeken.

Groetjes Kim