Ontmoetingsavond voor travo's en trava's

• paul en saskia

Vrijdag 23 juli 2010

is er weer een ontmoetingsavond

voor travo's, trava's en transgenders

KOOS-TRAV (elke 4e vrijdag van de maand)

Plaats: Cafe Koos, Boekhorststraat 58, 2512 CS Den Haag - Centrum

Aanvang vanaf 20:30 uur

Heb je een beetje lef? Wil je een keertje optreden?

Bel Saskia 06-81297218

• Rene van der Sloot

Kroeg met meters lange lege bar, gezellig rookhol voor de vaste klanten, bediening zit meestal ook in rookhol of staat buiten (te roken).

Vrijdag avond speciaal voor de freaks.

Vaste tap bier is Jupiler, maar ik raad Hertog Jan (flesje 2,=) aan ivm onhygienische spoelbak.

Regelmatig komen naar drugs stinkende rookwolken voorbij, geen pinda`s, chips, tostie`s of iets anders te eten aanwezig.

Overall: Ik ben er geweest, zat alleen aan de bar, ben na half uurtje maar weer weggegaan, zie geen reden om er nog eens langs te gaan.

Rene van der Sloot

Tel: 06-24227216

Email: renevdsloot@hotmail.com

• Ninah

Hallo.

Niet echt slim om Uw telefoonnummer op het net te plaatsen waar iedereen het kan lezen. Nog nooit gehoord van die leuke dure sms-services waar je je voor op kan geven door alleen maar je 06 nummer door te geven waarna je bestookt wordt met dure sms-jes die gelijk van je beltegoed worden afgeschreven. Dan maar even voor het gemak de zieke geesten vergeten die je, met wie weet wat voor rare sms-jes en oproepen, lastig kunnen gaan vallen. Ik heb al vaker gezien dat mensen hun telefoonnummer open en bloot plaatsen op sites, maar ja het kunnen natuurlijk ook fake nummers zijn of nummers van andere mensen die de plaatsers expres plaatsen om die mensen dwars te zitten op deze manier.

vriendelijke groeten

• SHE MALE

Het was te proberen, maar de lokatie is nu in een veel leukere sfeer en veilige buurt.

Ontmoetingsavond travo's en transgenders is verplaatst naar:

EuroAsian''The Thai Princess'

Achterom 10

2511 AJ Den Haag-Centrum (bij Gravenstraat/Buitenhof)

voor de route zie www.thaiprincess.nl

Derde donderdagavond van de maand: vanaf 21:00 uur

do 18-11-2010

do 16-12-2010

Met karaoke!