zoek mooie trav contact

• Gelderland

Hoi, ik wil mij even voorstellen,

ben een leuke moderne vent van 42 en ben op zoek naar een mooie en sexy trav voor contact.

Ikzelf kom uit Gelderland en zou het erg leuk vinden om jou misschien eens te mogen ontmoeten.

Ben jij erg vrouwelijk, sexy en ook nog eens leuk gekleed,en heb je stijl, reageer dan en wie weet!!

Hopelijk tot snel.

• DeniseHolland

hoi, als je 60 niet te oud vind,maar zie jonger uit uit dan wil ik wel met je afspreken,

Denise.

• Gelderland

Hoi Denise,

leeftijd zegt mij niet zo veel, wel hoe je jezelf kleed,dus vertel eens hoe kleed je jezelf en waar kom je vandaan

Groet,

Gelderland

• DeniseHolland

ik ben 1.88 ,glad geschoren lijf,half lang haar, grote borsten,heb heel veel kleding,in allelei stijlen,zowel lang als kort,ik ga elke dag als vrouw gekleed.mmak me ook altijd op en ga ook gewoon zo over straat,winkelen e.d.,ik kom uit Apeldoorn,antwoord graag op mijn email adres,cheredenise@hotmail.com

op msn kun je ook mijn profiel bekijken.

• ron

Hoi ik kom uit de buurt ben een aantrekkelijke vrouwlijke travestie van 30jaar 1.70 61kg en wil best wat afspreken bel of sms ik heb foto s en cam. 06 46 596453 xxx

• Gelderland

Hoi ,

bedankt voor je reactie, ben erg benieuwd hoe je bent en hoe je gekleed bent.

Ik ben nu helaas op vakantie , maar na mn vakantie neem ik contact met je op

Waar kom je vandaan en hoe kleed je jezelf?

Groet,

Gelderland

• Julia

Ik ontvand in Twello info 0646596453

• Sonya D'Urval

Heey leuke lekkere jongen, wil je me ontmoeten, kijk dan even bij Sonya D'Urval op Google, kan je men profieltje lezen, heb al wel wat ervaring hoor, ben een sletje, geen groentje, mischien word ik wel jou geile sletje, wie weet … check it out & let me know, hou wel van grote sterke geile hetero mannen, ben zelf 1.86 m en weeg 89 kg, clitje is 18.5 x 5 cm en men schaamlipjes zijn heel uitgesproken … wil jou ballen likken en zuigen schatje … wie weet wel héél binnenkort … Hot & Horny XXX's Super Sexy Sonya

• Rabaturbo

Julia stuur me een mailtje.

Ben een jongen van 26 en wil meer over je weten.

rabaturbo@gmail.com