oudere tv zoekt leuk kontakt

• petra tv

hallo ik ben een oudere tv en ik zoek een leuk kontakt met een tv oud of jong maakt niet uit ik woon in zuid holland en kan vrij ontvangen samen leuk aangekleed.

ik heb vrij veel kleding en leuke lingerie ik hoop snel iets te horen kusjes petra.

• petraTV

hoi meis hier ook met petra mail me = kinklul@hotmail.com, ik ben 39 jaar en ook travo vind ouder heel lekker

xxx ik zit in 010 ik hoop wat te horen van je

petra xxxx

• Lin-tv

Hallo Petra,

Ik ben ook een oudere tv die opzoek is naar kontakt ben ook van ZH hoor graag van je hou van klassieke lingerie.

groetjes Lin

• wim

Hoi Petra,

Ben 45 jarige bi-man die sinds kort wel bepaalde gevoelens heeft voor travestie

Graag zou ik samen met jou deze gevoelens willen verkennen en je daarvoor (sexueel)

lekker voor belonen.

xxx

Wim of toch al beetje Wanda

• petra tv

hoi wim kom jij toevallig uit zeeland kom maar bij mij langs lijkt mij erg spannend groetjes petra

• Tomm

Hoi Petra,

Misschien kunnen we beginnen met eens te msnen. Ik ben nog beginnend/zoekend.

tom_29@hotmail.nl

groetjes

• wim

Hoi Petra,

Nou ik heb er wel zin in hoor, kun je mij in een beetje lingerie steken dan?

Als je zin hebt kan ik vrijdag middag misschien al wel komen (paar uurtjes)

mail me maar….

wumme1@msn.com

xxx wim

• petra tv

hallo wim ik heb je een bericht gestuurd maar waarom reageer je nou niet ik kan wel zaterdagavond as dus morgen na

21.00 uur kan je wel tot in de nacht blijven kusjes petra tv

• bartje klapdeur

hoi schat waar woon je wil graag contact x

• petra tv

hoi bartje ik woon in zuid holland en waar woon jij en ik wil graag kontakt kusjes petra tv