Pooier heeft tijd voor nwe onderdanige submassive TV/TS

• Alex Heat

Graag sollicitatie brieven of reactie's met contactgegevens.. Ben 29, blond lang haar tatoo's, gespiert 75kg 1.83 ervaren, knap en dominantgeil.. En alleen lief en geil met jou, enkel en alleen wanneer jij dat ook echt verdient! Puur voor mijn genot laat ik je eerst door velen aneuken, voor ik je neuk enz.. Het gaat dus om een langdurige “pooier en hoer”-relatie! Ik kan lekker pervers en veeleisend zijn.. en jij lekker hoerig en sletterig misbruikt, en af en toe verwend.. Ik vind het heerlijk als je tussendoor afgeneukt door andere kerels.. snachts overdag zonder mij, met mij.. Ik wil jou constant afgeneukt hebben en misbruikt tot aan je uiterste grenzen! ladyandladyboylove@live.nl

• madelon

dag Alex

dit is misschien wel waar ik al lang over fantaseer en nadenk.

wil even voor verdere reacties van mijn kant komen weten Waar woont U?

madelon

• Leendert

En ik me maar afvragen wat een onderdanige submassive tv/ts is. Een massief postuur, iets met massage ?

Submissive kan het niet zijn want dat is dubbelop dan, oh nee onderdanig en submissive tegelijk dat zal superonderdanig zijn dan denk ik.

Ik stel voor om eerst eens de betekenis van de verschillende begrippen door te nemen dan komt het, in ieder geval bij mij, iets serieuzer over.

groeten

• Lust-Pooier

Leendert Schreef:

——————————————————-

> En ik me maar afvragen wat een onderdanige

> submassive tv/ts is. Een massief postuur, iets met

> massage ?

> Submissive kan het niet zijn want dat is dubbelop

> dan, oh nee onderdanig en submissive tegelijk dat

> zal superonderdanig zijn dan denk ik.

> Ik stel voor om eerst eens de betekenis van de

> verschillende begrippen door te nemen dan komt

> het, in ieder geval bij mij, iets serieuzer over.

>

> groeten

Tuurlijk joh, Meneer de Hoogleraar! Weet je wat het is? Het is niet eens bedoeld voor nerds..

• Alex Heat

Ik woon in Almere.. Ik vind het gewoon supergeil als je je overgeeft aan mijn lustgevoelens.. Mijn favoriete voorspel is zien hoe mijn sletje zich door anderen laat neuken.. en ik je afgeneukte en vuile lijf daarna verwennen als je dat verdiend..

• madelon

dag Alex ben wel benieuwd hoe serieus dit is heb nl gevoel dat het allemaal fake is.

Win mijn vertrouwen en het wordt misschien iets

• Pooier Alex Heat

madelon Schreef:

——————————————————-

> dag Alex

>

> dit is misschien wel waar ik al lang over

> fantaseer en nadenk.

> wil even voor verdere reacties van mijn kant komen

> weten Waar woont U?

>

> madelon

Voeg mij toe op msn: ladyandladyboylove@live.nl

• Pooier Alex Heat

Voeg mij dan toe op msn, dat praat makkelijker.. Ik ben serieus, maar je moet wel beetje looks hebben en vooral zeer hoerig en onderdanig zijn.. En je echt als alles-neukende hoer van mij kunnen handhaven.. Stuur maar s wat foto's en schrijf je do's and dont's bijv. Uiteindelijk ga je doen wat ik wil.. en ik ben pervers en veeleisend.. Arrogant en hard.. Heel af en toe als je t echt verdiend, krijg je wat je wilt.. Ben jij wel serieus geschikt? O lul je gewoon omdat je echt eens goed geneukt wilt worden? Mijn eisen zijn velen malen hoger dan dat jij smerig laag wannabe-hoertje! Kom jij je eerst maar eens bewijzen áls je al aan deze eisen kunt voldoen!

• Pooier Alex Heat

ladyandladyboylove@live.nl