Hallo gewillige man,
Graag wil ik reageren op jouw oproep. Hopelijk kunnen wij veel voor elkaar betekenen en elkaar heerlijk verwennen. Zoals jij op zoekt bent naar een geile tv-slet, ben ik juist op zoek naar een man, die mij als geile tv-slet wil gebruiken. Zelf ben ik een Rotterdamse bi-man en heb ik een enorm verlangen, om mij door een man te laten dwingen, mij te kleden en te gedragen als een geile slet. Het volgende zou ik echt vreselijk opwindend vinden, Ik kom bij jou binnen en na korte tijd dwing jij mij om mij als een goedkope geile slet te kleden. In de badkamer ligt alles al klaar en als ik dan als geile slet de kamer in kom, maak jij mij duidelijk dat ik er voor jou ben. Langdurig laat ik mij dan gebruiken en misbruiken, totdat ik uitgewoont wordt achtergelaten.
Dit is zo'n beetje mijn geile wens, maar nog geiler zou ik het vinden, als ik vooraf niet weet wat er gaat gebeuren, alleen dat ik een tv-slet ben. De gemaakte kosten voor de kleding, lingerie en pruik(en), wil ik graag delen. Daar ik er van uit ga, dat niet alleen maar eenmalig is. Mijn stats zijn, 1.94./99/47/22x6/mooi besneden/gewillig mondje en kontje/zeer gehoorzaam en voor heel veel in. Tevens hoop ik dat respect, vertrouwen, gezondheid/safe en discretie, ook voor jou geen loze kreten zijn, maar heel vanzelfsprekend. Mag ik jouw geile tv-sletje worden en zijn? in spanning kijk ik uit naar jouw (liefst positieve) reactie.
Geile tv-groetjes,
Bi-010.