kiezen (eerlijk zijn) - oh wat is dat moeilijk voor velen

• Ronald

kiezen

oh dat is zo moeilijk voor velen - en velen stellen het voor het gemak gewoon uit - men schuift het voor zich uit want dan hoeft men geen keuze te maken

ondertussen gaat men vreemd - men liegt en bedriegt de partner, vrien(dinn)nen, ouders, maar men houdt zich heel graag zichzelf voor de gek.

In België is het zo, dat als een partner kan aantonen dat de andere partner zonder medeweten met anderen omgaat (vreemd gaat) dan vervalt het recht op “het vermogen door elkander gedeeld door 2, dwz ieder de helft” dan wordt het zo dat ALLES aan die ene partner komt te vervallen en zal men ook het leven lang allementatie betalen, het pensioen, dat tot de dood van die ene partner die bedrogen is.

In Nederland ligt het gelukkig iets anders, tenminste, zolang er geen kinderen in het spel zijn want dan …… zijn de rapen heel erg gaar voor de bedrieger - en dat is maar goed ook, zo komt boontje om zijn loontje omdat deze de geile bevredigingen buitenshuis gezocht werden ipv met de partner te beleven.

het is simpel en klaar - als je een partner hebt die hier niet geconfronteerd wil worden zal men gewoon moeten scheiden - dat is net zo eerlijk tegenover die ene partner en diens familie, tegenover de eigen familie - en vooral - de echte reden waarom kan heel makkelijk onder het tapijt geveegd worden.

Anders wordt het als ALLES op tafel komt - men wordt betrapt - en dan zijn de rapen heel erg gaar - ja DAN komt ALLES zeer zeker publiekelijk op tafel, dan kan men het gebruiken in de scheiding tegen die bedrieg(st)er en dan is men veel slechter af - zoveel slechter dat men financieel uitgekleed zal worden, een eigen zaak gaat dan meestal faliet, men raakt financieel zo aan de grond dat men moet gaan aankloppen voor bijstand, althans dat kan hier in Nederland, te België kan je ‘straatbewoner’ gaan worden, oftewel je zal het dan zelf allemaal moeten uitzoeken want van het Belgische rijk krijgt men geen ene rotmoer.

leuk he - je partner bedriegen - leugenaar te zijn is o zo makkelijk - gewoon omdat de meesten LAFBEKKEN zijn

• Leendert

Hallo Ronald.

Je hebt gelijk in mijn ogen maar je klinkt wel een beetje gefrustreerd. Tevens vind ik dat het soms best moeilijk kan zijn om te zeggen tegen diegene die je liefhebben dat je er een enigszins andere leefstijl dan het gemiddelde op nahoudt of op na wil gaan houden.

De kans is natuurlijk aanwezig dat je dan vreemd aangekeken wordt of erger, maar dat is natuurlijk ook een keuze.

Voor mezelf sprekend, ik heb er nooit een geheim van gemaakt, dat ik en bi ben en bdsm als hobby heb en het ook nog eens leuk vind om met vrouwenkleding te lopen, niet tegen familie, vrienden, collega's, zelfs een goede buurvrouw weet het omdat in mijn huis ook veel uiterlijke tekenen te zien zijn van bdsm.

Ik heb altijd zoiets gehad, en nog steeds, vinden anderen het oke, dan is het leuk, zo niet, pech gehad maar ik kan me er niet druk om maken. Ik heb me zowiezo nooit iets van anderen aangetrokken wat die wel zouden kunnen vinden van mij.

Ik ben ook altijd gelijk eerlijk geweest tegen vriendinnen als de relatie een beetje serieuzer ging worden, als je mij krijgt dan krijg je ook met name de bdsm en crossdressen erbij, zodat er nooit misverstanden kunnen komen.

Wat betreft mannen en vrouwen die enkel en alleen maar hun penis en vagina achternalopen voor een sexdate met iemand en die al een relatie hebben die daar niets van weet, daar heb ik ook geen goed woord voor over.

groeten

• wilma

Hallo ik weet niet wat je er mee bedoeld.

• Ronald

hallo Leendert,

Perfect - kijk - zo hoort het nu qua openbaarheid - jezelf durven te zijn, daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen - en qua BDSM & dat je een CD/TV/TG bent is nog beter, immers, als anderen daar een probleem mee hebben is dat HUN probleem en niet dat van jou.

Gefrustreerd - nou, niet alleen ik maar ook mijn partner die TS pre-op is zijn het gewoon zat om telkens met diegenen geconfronteerd te worden die ‘een partner hebben en zelfs daar nog over liegen’ en dat allemaal om zogezegd te kunnen ‘scoren’ - en velen willen alleen maar seks seks en nog eens seks en als dat een keer niet kan dan haakt men gelijk af en ziet hen niet meer terug.

Dan heb je dat naieve gansje wilma hier beneden reageerd - ze snapt het niet - wat wil je ook bij zoveel naiefheid.

groetjes

Ronald

• fulltimetv

Je doet net alsof uit de kast komen zo makkelijk is.

Trouwens, de meesten doen het omdat ze er geil van worden.

Dat zijn degenen die in het nieuws komen en de reden dat ik soms vreemd aangekeken wordt…

De andere kant is ook niet leuk.

Ik krijg alleen maar ranzige mannetjes op mijn dak die even snel sex willen.

Dat er ook een vrouw in zo'n transgender zit snappen ze blijkbaar niet.

Of dat wordt te lastig voor ze.

24/7 even als vrouw is zoooo makkelijk joh…, NOT!

• Ronald

wat dacht je van al die ranzige TV-tjes die zomaar een wip willen hebben onder het mom dat dit een ‘date’ zou zijn

ja en dan nog liefst eenmalig om maar geen verantwoording af te willen leggen

thuis ontvangen kunnen ze nooit en ze kunnen alleen maar als ze geil zijn

en uiteraard gaat het alleen maar om sex sex sex en nog eens sex

een serieus contact - kom nou toch - dat is als een stooitje te vinden in een berg met spelden - zelden zogezegd

vooral het niveau alhier is maar zeer ver te zoeken - beter gezegd - dat is er gewoonweg niet