voor Nadia

• Saskia-tv

Hallo Nadia,

In het begin vond ik het topic over het WK-serveerstertje erg interessant. Heb het met plezier gevolgd. Totdat jij met je onthullingen kwam.

Volgens mij moet die klootzak ontmaskerd kunnen worden, en dat zijn complete privacy openbaar wordt gemaakt.

Hij gaf dus als adres op: Van der Hagenstraat 317, derde verdieping, in Ede. En daar deed dus een Marokkaanse vrouw open.

Zijn emailadres: aj_70@hotmail.com

Zijn gsm: 06 - 42 42 30 60

Voor de zoekmachines even voor de zekerheid: 06-42423060.

Maar wat je nog niet hebt vermeld, is zijn ip-adres. Wil je dat nog even doen? Gewoon met de rechtermuisknop op het bericht klikken, dan zie je Original IP-adres. Wil je dat hier ook nog even vermelden?

Ik wacht jouw reactie even af, anders heb ik nog wel andere methoden om dit soort ongedierte op te sporen. Want wat jou is overkomen, is gewoon te walgelijk voor woorden.

Saskia.

• fulltimetv

Dat krijg je er van als je zo graag als slet gebruikt wil worden.

Dan wordt je zo behandeld ook.

En maar janken en mekkeren daarna!

Totaal geen respect voor jullie part time fetish figuren.

Te walgelijk voor woorden?

Wat jullie doen en waar de serieuze TG in Nederland op afgerekend wordt.

DAT is te walgelijk voor woorden!!

• badboy19

Sorry hoor, maar ik vind het gewoon onbeschoft van die man. Wat een lafaard! Je kunt ook natuurlijk beter eerst afspreken in het openbaar ergens.

• MissFannie

Nou eh.. hoe je bent of wat je doet, is geen vrijbrief om in de zeik gezet te worden..

Wat dat betreft is het erg jammer dat wij mensen, hoe we ook zijn, man vrouw, homo, pot, bi, trans, tv, punk, rapper, en ga zo maar door in een hoekje moet worden gezet.

Wat hier gebeurt is, is gewoon belachelijk en respectloos..

En om dan maar te zeggen, dat krijg je ervan. vind ik nog respectlozer..

Zo, dat wou ik gewoon even kwijt..

Laten we elkaar gewoon met respect behandelen.. dan komt het misschien nog s goed met de wereld..

• fulltimetv

De transen komen in een, sex, hoekje terecht door jullie, de fetishisten.

Maar laten we vooral respect hebben voor stiekeme mannetjes die geil worden van part time vrouwenkleding dragen.

Toon maar eens respect voor ons, degenen die een serieuze relatie zoeken maar die niet kunnen vinden omdat de reputatie “geile hoerige vrouwelijk uitziende SHEMALE” is.

Respect me reet!

• Saskia-tv

Jij spoort echt niet, fulltime tv….

Jij geeft jezelf uit voor tv, en komt op voor shemales. Dat terzijde…

Ook al ben je een shemale, klets geen onzin hier… Kijk maar eens rond op internet, hoeveel shemales zich wel niet als hoer aanbieden…

En dan durf je Nadia ergens van te beschuldigen? Terwijl zij zich oprecht ergens op verheugde, en alle mogelijke moeite heeft gedaan? Een faker heeft haar dag verpest, en ik wil graag weten wie dat is. ZAK!!

Saskia-tv

• fulltimetv

Je reactie geeft al aan dat je er echt helemaal NIETS, maar dan ook NIETS van begrijpt “saskia”.

Ga lekker vreemde mannen verwennen joh…, geil hoor… 0_o

Niet huilen als ze je niet serieus nemen he?

Succes met je fetish!