verlinkt

• wilma

Hallo.Beste lezers.

Even het het volgende ik heb 2 jaar voor mijn ouders geheim gehouden.

Dat ik als mij als vrouw verkleed

En er is er verjaardag eerst van mijn vader later van mijn moeder ,

tot mijn tante uit de school klapte in goed vertrouwen vertelt.

Ik ben nu 40 jaar maar mijn vader en moeder weten er dus nu van.

Ik wou het geheim houden voor mijn ouders.

Maar om omdat ze nu al weten staan ze er niet van te kijken..

Om de 2 weken kan ik mijn gang gaan wand dan heb ik mijn dochter niet,

En ze weet van niks dus lekker houden zo.

Groetjes Wilma

• shirley

ik ben verslaafd geweest aan drugs toen ik thuis woonde en liep er soms ook zo stiekem bij, was me best bewaarde geheim ooit, werd chaotischer en speelde weleens voor me cam met speeltjes etcc had dus op gegeven moment een lijst met genantePRIVE films, die lag op me bureau in verstopt sd kaartje op verborgen groefje lag die, vervolgens heeft de politie me kamer doorzocht toen ik nog veel met ladingen drugs om me heen leefde met toestemming van ouders hebben ze samen met me ouders hele zolder van ene hoek naar andere hoek verplaatst omdat ik spullen op de raarste en ondenkbare plekken altijd verborg, toen me bureau werd verplaatst viel t kaartje uit t randje waar stukje tape tussen zat die niet meer plakte en dat t verstopt was, was reden om te kijken hebben ze aan me zus laten zien, en zwager die ook nog tegen me zei later toen ik net 2 minuten wist dat t openbaar was nou ik heb nog nooit zo hard gelachen om iets toen ik t zag, door het in fotocamera te stoppen en ermee op bezoek bij me zus mee tegaan, rest van de gehele familie is er mondeling in over ingelicht en die grijnzen elk jaar op verjaardagen bedenkelijk, want NIEMAND zou het van mij verwacht hebben, maar ze weten niet waar ze over PRATEN of altijd heel bedenkelijk vragen van ben je weer single of nog steeds haha.

dat me ouders toen niet eerst met mij erover heeft gesproken maar geroddeld en geen rekening met jouw gevoel hield dat interesseerd me niet meer, t wordt dan te moeilijk om dat te snappen want je ben gewoon een viespeuk voor hun, maar heb wel 2,5jaar helemaal nergens geen positiviteit of hoop in gezien, door wat andere nooit van je hadden mogen weten kan frustrerend aan je vreten, je snap jezelf namelijk niet en kan niks beredeneren daar moet je ook mee stoppen want er valt niks te beredeneren emoties heb je namelijk niet in de hand, tevens is er uit onderzoek gebleken dat crossdressers of travestieten schakelen tussen hersenhelften links is vrouwelijk, recht is mannelijk, net zoals kunst en in numerologie denken zijn 2 aparte helften daarom scoren vrouwen op sommige dingen beter dan man, de man is vooral rechts afgestemd en als gevolg geeft dat er heel veel hystorische mannelijke schilders er zijn, of dat de auto verzekering voor een man duurder is als voor vrouw terwijl veel vrouwen houterig/berekend rijden LIJKT onkundig…. omdat ze de ruimte groter verkennen dan mannen toch veel minder schade. mannelijkrechts zorgt voor veel impulsieve beslissingen, whop die auto in 1 streep dr in gaat vaak goed, kunst is namelijk ook rechts en zorgt voor veel vertakkingen van mogelijkheden van inspiratie die ineens in je hoofd springt, alleen crossdressers of die rare mensen waar een draadje van los zou zitten of gefrustreerde mensen zijn, kan hun hersens niet controleren, wel ben ik erachter gekomen dat als ik links gestemd zit me linker oog een klein beetje focust naar buiten en bij rechts andersom, ook met welke voet je opzij/ naar buiten stapt of als eerste is t spiegelbeeld van hoe je hersens zijn geschakeld, linkerhersenhelft bediend rechter been en rechter linker, misschien wordt daarom accupunctuur ook vaak in spiegelbeeld/andersom geplaats, tja verklaar t maar een naald die er ver vanaf zit en dmv zenuwbanen getriggerd worden om probleem op te lossen, dit weet de mens al 1000den jaren, netzoals de egyptenaren die doen ook veel onthullingen die de wetenschap over dit onderwerp flink heeft geholpen dmv hyroglieven/tempels PUUR NATUUR DUS AL ZOVER ONZE GESCHIEDENIS RIJKT, hermafrodieten bij planten die uit t niets zaadjes kan produceren HET KIP SYNDROOM BENEDEN STUKJE, of geente bomen die een deel mannelijk en vrouwelijk op elkaar gegroeid zijn, kan er gelijk t eerste jaar al fruit geoogst worden anders minimaal 4 jaar niks en moet je mannelijk ook hebben met alleen stuifmeel, in de zee heb je kwallen die transparante die doen hetzelfde maar met hele lichaam schakelen.

6000 jaar geleden behoorde veel travestieten tot de egyptische highclass en beklede hoge aanzien, er waren toen speciale tempels waar alleen hun mochten komen en veel over politiek werd gesproken of problemen.

in peru kiest de ouder bij peutertijd of het een jongen of meid is er wordt naar gedrag/karakter gekeken, ongeacht geslacht das bijzaak, dit wordt zo door de hele bevolking als normaal gezien en die kinderen leven zo dr hele leven wordt door man geaccepteerd dat hij nooit geen kinderen krijg als hij vrouw heeft me penis of andersom

je heb ook de menselijke versie van 2 geslachtig en komen veel voor in de oude griekse verhalen aphrodite die naar ik meen kind van zeus was en bekendste godin /naam kwijt

bij de indianen kwamen deze 2 geslachtige redelijk veel voor zij maakte veel cruciale beslissingen en gaven veel advies bij bijvoorbeeld relaties omdat zij middels mannelijk en vrouwelijk perspectief beslissingen maken ook werden ze vaak op hoog voetstuk geplaatst

zo zijn er nog ontelbare voorbeelden van mannelijk en vrouwelijk tegelijk in de natuur, weleens afgevraagd hoe een zaadje nou bepaald of ie in bloei (vrouwelijk) of alleen groei (mannelijk) slaat, of wat was er eerder t kip of t ei nou beiden want heb je een kip dan heb je ook een ei in de kip elke dag 1tje zonder haan nog raarder is dat een kip 2 slachtig is (cloaca) maar kan niet zelf bevruchten is haan voor nodig, dus een haan is ook een kip draai je dit om naar insecten krijg je gelijk hele nieuwe soorten

dus wat was er eerder? het moet er alle 3 tegelijk zijn geweest anders geen bevruchting cloaca en die geeft weer aan ei (bloedpropje)door dmv lichaam kip

maar dan begint het moeilijk te worden en is t abnormaal….. haken er al veel af dan, dus travestie is nog onbegrijpelijker

laat andere maar raar doen met hun kortzichtige en snelle bestempeling van abnormaal, door de afwijkende/elkaar snel vindende samenwerking van L en R bij tv denken ze ook anders en vaak sneller en intelligenter

wel spannend al dat risico maar huilen als je betrapt wordt, eerlijk duurt t langst, wat interesseerd mij nou wat andere van me vinden als ik zelf maar geen lieg/onthou bruggetjes in me hoofd heb om me eruit te lullen, praat ook wat fijner en kan je beter beredeneren, en rol je niet met je ogen wel als je iemand aankijk omdat weer een leugen op t gesprek moet worden toegepast die je na de jaren niet meer zo snel weet te vinden, als je t echt meemaak en niet verzin denkt dat met veel minder stress en energie, ja en als je het vergeet of ff niet zo snel erop kan komen wordt je rood enzo, en voor leugenaar bestempeld en als dit zo jaren doorgaat op de automatische piloot wordt er gezegd tja jou geloven we niet want jij liegt over de meest rare/kleine dingen, maarja ze weten niet dat jij er soms zo bijloop en dit de reden is

ik was 19 en nu 24 en als ik er zo thuis bijloop komt me moeder gewoon op visite, ze moest er wel om lachen, mensen snappen t niet, maar t is net als t leven: volg je gevoel en ga je gevoel voor andere meningen niet verstoppen, ik voel me er prettig bij en das t belangrijkste,

niet fijn om iets waar je toch naar verlangt (dressen) helemaal te vervormen dat t een last wordt en benauwd want je moet zoveel onthouden, krop je t op namelijk en leidt tot nog meer resultaat dat je jezelf niet snap waarom je die gevoelens heb en start kettingreactie van weinig zelfvertrouwen, zelfbeeld, eigenwaarde, totaal geen toekomst visie meer zien, steeds denken waarom overkomt mij dit, twijfelen veel koppijn bezorgde het mij

is lang berichtje maar heb heel wat uurtjes de afgelopen jaren hierover lopen nadenken en van mening ben ik dan ik zowel vrouwelijk als mannelijk ben simpel NET ALS DE NATUUR

kijk het feit dat je het hier post is dat je toch je emotie aan iemand moet vertellen, want je doet iets wat je liever niet doe als je mee beredeneer met de massa, maarja je gevoel he

• wilma

Hallo Shirley.

Hier even berichtje terug.

Het is wel een lang verhaal maar je hebt hetzelfde dus als ik,

behalve ik gebruik geen drugs als je nog gebruikt.

Ik ben ook wel een beetje bang dat ze het misschien op het werk ontdekken.

Maar tot nu toe heb ik nog niks gehoord.

Ik werk alleen maar s'nachts op de vrachtwagen.

Ik kleed mij volledig als vrouw in het weekend dat ik vrij ben alles van make up tot pruik en nagel lak plus sieraden.

Alleen in de avond dus niet overdag jij wel dan.

Groetjes wilma

• shirley

tja blijft moeilijk als je je eigen schaam, ik ben tegenwoordig helemaal clean(no drugs).

doe het meestal ook s avonds, en in het weekend

blijft toch moeilijk/onbegrijpbaar voor buitenstaander.

gewoon niemand iets vertellen, en als je het echt geheim wil houden alleen doen als je thuis ben achter gesloten deuren, wel saai, risico nemen is spannend he…..

ik laat gewoon me moeder op de koffie komen als ik er zo bijloop.

grt shir

• wilma

Hallo shirley.

Ik doe het alleen binnen in huis niet door de week wel in het weekend als mijn dochter er niet is.

Mijn moeder en vader weten er van ik heb ze keer een foto laten zien.

En mijn kameraad weet er ook van hij heeft het gezien hoe ik mij kleed en hij vindt mooi.

en overdag wordt wel moeilijk ook woon vlak aan de straat.

Ik ben wel een keer naar buiten geweest maar dat was achter thuis.

Groetjes wilma

• mirjam

halo wilma

nou ik heb het ook altijd geheim gehouden voor mijn ouders hoor en het zal voor mijn gevoel ook een drama geweesd zijn als ze mij veraden zouden hebben maar daar om houd ik mirjam en eventuele vrienden of tv vriendinnen totaal apart want het is toch buiten ons wereldje maar heel weinig ok hoor want als ze het zogenaamd wel begrijpen dan kakelen ze toch achter je rug maar gelukkig voor jou is het toch nog goed gekomen

xx mirjam

• wilma

Hallo Mirjam.

Ja het is wel goed gekomen maar mijn moeder kwam op hoge poten bij mij.

Als mij tante niks had vertelt (onder genot van borrel op de verjaardag dus).

Ja ze zeggen ook altijd de verrader slaapt nooit.

Mijn beste kameraad (de enige die ik heb wist het ook heeft het nooit vertelt daar zijn kameraden voor toch).

Hij komt ook wel eens een biertje te drinken op zaterdag avond.

En dan zeg ik ga even naar boven als vrouw verkleden vindt hij ok.

En hij vindt mij er wel goed uit zien als vrouw leuk toch.

Groetjes Wilma

• mirjam

halo wilma

het is natuurlijk echt top als je kameraad je leuk vind als vrouw dat komt denk ik maar heel weinig voor alleen als ze kikken op tv girls dus mag je niet klagen meid nooit zin hem te verleiden als je wilma ben ik denk dat ik dat niet zal kunnen laten

xx mirjam

• wilma

Hallo Mirjam.

Ik weet niet of mijn kameraad dat leuk vindt hij is wel vrijgezel.

Hij vindt het wel dus leuk als ik mij zo kleed met alles erop en aan je weet wel.

Is het bij jou al een keer gebeurt dan bij je kameraden.

Of moet ik het voorzichtig proberen heb jij dat ook gedaan.

Groetjes Wilma

• Ronald

kiezen

oh dat is zo moeilijk voor velen - en velen stellen het voor het gemak gewoon uit - men schuift het voor zich uit want dan hoeft men geen keuze te maken

ondertussen gaat men vreemd - men liegt en bedriegt de partner, vrien(dinn)nen, ouders, maar men houdt zich heel graag zichzelf voor de gek.

In België is het zo, dat als een partner kan aantonen dat de andere partner zonder medeweten met anderen omgaat (vreemd gaat) dan vervalt het recht op “het vermogen door elkander gedeeld door 2, dwz ieder de helft” dan wordt het zo dat ALLES aan die ene partner komt te vervallen en zal men ook het leven lang allementatie betalen, het pensioen, dat tot de dood van die ene partner die bedrogen is.

In Nederland ligt het gelukkig iets anders, tenminste, zolang er geen kinderen in het spel zijn want dan …… zijn de rapen heel erg gaar voor de bedrieger - en dat is maar goed ook, zo komt boontje om zijn loontje omdat deze de geile bevredigingen buitenshuis gezocht werden ipv met de partner te beleven.

het is simpel en klaar - als je een partner hebt die hier niet geconfronteerd wil worden zal men gewoon moeten scheiden - dat is net zo eerlijk tegenover die ene partner en diens familie, tegenover de eigen familie - en vooral - de echte reden waarom kan heel makkelijk onder het tapijt geveegd worden.

Anders wordt het als ALLES op tafel komt - men wordt betrapt - en dan zijn de rapen heel erg gaar - ja DAN komt ALLES zeer zeker publiekelijk op tafel, dan kan men het gebruiken in de scheiding tegen die bedrieg(st)er en dan is men veel slechter af - zoveel slechter dat men financieel uitgekleed zal worden, een eigen zaak gaat dan meestal faliet, men raakt financieel zo aan de grond dat men moet gaan aankloppen voor bijstand, althans dat kan hier in Nederland, te België kan je ‘straatbewoner’ gaan worden, oftewel je zal het dan zelf allemaal moeten uitzoeken want van het Belgische rijk krijgt men geen ene rotmoer.

leuk he - je partner bedriegen - leugenaar te zijn is o zo makkelijk - gewoon omdat de meesten LAFBEKKEN zijn