CD Meesteres zoekt slaven

  • Ninah

    sebastiaan Schreef:

    ——————————————————-

    > meesteres ik ben een man van 68 jaar en ben pas

    > tot de ontdekking gekomen van onderdanige

    > gevoelens dus heel weing ervaring op dit gebied

    > wil heel graag proberen mijn grenzen te verbreden

    > . ben voor heel veel in en heb een kik voor

    > bondage zodat ikwilloos ben en gebruikt of

    > misbruikt kan worden .ik ben niet opzoek naar

    > relatie maar puur voor iemands ander genot

    > Ik hoop dat u wat kunt met deze wat oudere slaaf

    > ,dus hoop ik wat van U te vernemen

    > slaaf bas

    Hallo.

    Lees mijn nieuwe advertentie die je kunt vinden op pagina 3 (Meesteres Ninah zoekt onderdanige mensen) dan zul je merken dat je niet in aanmerking komt. Succes met het vinden van een goede bdsm-partner.

    Vriendelijke groeten

  • bastiaan

    Meesteres na het lezen van uw oproep wil ik toch reageren . ben een man van 68 jaar en heb heel weinig ervaring daar ik pas tot de ontdekking ben gekomen van mijn onderdanige gevoelens . heb een normaal figuur en weeg 95 kg zou heel graag willen proberen waar de grens is en wat mogelijk ben voor alles in behalve p en p en ik hoop dat alles safe gaat maar daar ga ik van uit

    ben niet op zoek naar een relatie want die heb ik al maar mijn vriendin houd niet van sm en alles wat daar bij hoord. ik hoop wat van U te vernemen en dan mischien tot mails of meer

    gr bas

  • monique

    dag Meesteres

    Mijn oog viel op Uw oproep.

    Ik ben 35 jaar al vanaf jongs bezig met travestie en later ook met BDSM

    Ik ben een van de gelukkige geweest die ervaring heeft mogen opdoen met beide in Engeland.

    Daar heb ik aantal jaren gewond en gewerkt. Daar ben ik ook in contact geweest met een Echtpaar die mij als dienstmeid in dienst hebben gehad. Later werd dat meer dan dienstmeid.

    Nu ik in Nederland terug ben , zoek ik nieuwe ontmoetingen, kennismakingen en uiteindelijk weer een dienstplek.

    Kan ik voor U iets betekenen?

    monique

  • Ninah

    Hallo.

    Deze advertentie is al wat ouder, lees mijn nieuwe en als je denkt in aanmerking te komen dan lees ik het wel onder deze nieuwere advertentie.

    Hier is de nieuwere

    http://travestie.startpagina.nl/prikbord/12816268/meesteres-ninah-zoekt-onderdanige-mensen#msg-12816268

    vriendelijke groeten

  • Bi010

    Geachte CD Meesteres,

    In al mijn nederigheid, wil ik graag reageren op Uw oproep. Uiteraard met Uw welnemen, zou ik mij graag aan U willen onderwerpen en U tevreden stellen. Daarnaast zou ik het een eer vinden, als U mij zou willen opleiden tot een sletterige TV/CD. U te mogen dienen, zou ik geweldig vinden. Ik ben voor heel veel in en hoop van harte dat, wederzijds respect, vertrouwen, gezondheid/safe en discretie, voor U net zo vanzelfsprekend zijn, als voor mij.

    Met zeer nederige groet,

    Bi010.

  • Ninah

    Bi010 Schreef:

    ——————————————————-

    > Geachte CD Meesteres,

    >

    > In al mijn nederigheid, wil ik graag reageren op

    > Uw oproep. Uiteraard met Uw welnemen, zou ik mij

    > graag aan U willen onderwerpen en U tevreden

    > stellen. Daarnaast zou ik het een eer vinden, als

    > U mij zou willen opleiden tot een sletterige

    > TV/CD. U te mogen dienen, zou ik geweldig vinden.

    > Ik ben voor heel veel in en hoop van harte dat,

    > wederzijds respect, vertrouwen, gezondheid/safe en

    > discretie, voor U net zo vanzelfsprekend zijn, als

    > voor mij.

    >

    > Met zeer nederige groet,

    >

    > Bi010.

    Hallo.

    Zie mijn antwoord hierboven gegeven.

    Vriendelijke groeten

  • Bi010

    Geachte Meesteres,

    Na het lezen van Uw advertentie, kon ik niets anders doen dan reageren. Uw oproep/advertentie spreekt mij heel erg aan en ik wil U dan ook vragen of ik mij aan U zou mogen onderwerpen? Mij volledig aan U onderwerpen en U te mogen dienen, lijkt mij een eer. Zoals mijn naam al doet vermoeden, ben ik een Rotterdamse bi-man. Naast dat ik voor U wil knielen en kruipen, hoop ik dat U mijn fantasie zou kunnen verwezenlijken. Mijn diepste wens is, om gedwongen te worden om mij als een tv-slet te moeten kleden en gedragen en ook als slet gebruikt en misbruikt te worden. Geachte Meesteres, mijn reactie is eerlijk en oprecht, mag ik U op velerlei vlakken dienstbaar zijn? Mijn stats zijn, 1.94./96/48/22x6/mooi besneden/gewillig mondje en kontje. In spanning zie ik uit naar Uw reactie/oproep.

    Met nederige groet,

    Bi010.

  • Ninah

    Hallo.

    Je had al eens gereageerd op 11 december toch.

    Zie daarom mijn bovenstaande antwoorden.

    vriendelijke groeten

  • pascal

    ik snap niet wat dit mens bezielt om continu deze advertentie te plaatsen. Als men reageert krijg je het antwoordt dat je niet ervaren genoeg bent. helderziende zeker?

    Dan komen er foto s bij de advertentie….Gelukkig had ik niet genoeg ervaring… haha gr. Pascal

  • Nina

    Hallo.

    Ik weet niet wat jij continu vind ? Ik heb 2 advertenties geplaatst deze op 26 mei en 1 nieuwe op 16 september omdat er op de eerste heel veel vage figuren, zoals jij waarschijnlijk ook, reageerden en deze een stuk duidelijker is. Ik kan er niks aan doen als mensen, zoals jij nu dus ook, blijven reageren waardoor de advertentie weer boven komt. Altijd vervelend om afgewezen te worden he ? lol

    mvg