Hoi,
Zoek leuke mensen om samen mee te kunnen zijn 1 of meerdere dagen (misschien wel nachtjes) in de week van 26 juni t/m 2 juli. Samen leuke dingen doen….mannen/vrouwen/T-meiden mogen reageren.
liefs
Marlies
Hallo Marlies.
Ik kijk, door mijn ervaring van meer dan 15 jaar op sites als deze, al lang niet meer op over de mensen die deze sites bezoeken.
Ik schat zo uit mijn hoofd dat van de 10 contacten er 8 op niets uitdraaien omdat blijkt dat of fakers het leuk vinden om andere mensen lastig te vallen, of wannabees die zo graag willen maar uiteindelijk toch niet durven, de droogflirters om het maar netjes te zeggen die het alleen maar leuk vinden om met chat en mail te werken, de stiekemerds die reageren maar uiteindelijk geen echte afspraak willen maken omdat ze bang zijn betrapt te worden, door familie, vrienden, collega's. Hoogst waarschijnlijk vergeet ik nog wat voorbeelden.
Maar ik heb dat al ingecalculeerd want die andere 2 van de 10 zijn over het algemeen leuke contacten die ook langer duren dan 1 keer een date, dus ik heb die mislukten er graag voor over.
vriendelijke groeten
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?