26 juni t/m 2 juli contact gezocht

• MarliesT

Hoi,

Zoek leuke mensen om samen mee te kunnen zijn 1 of meerdere dagen (misschien wel nachtjes) in de week van 26 juni t/m 2 juli. Samen leuke dingen doen….mannen/vrouwen/T-meiden mogen reageren.

liefs

Marlies

• Jarod

hi,

dj_iesto@live.nl:)

• Leerlover

wijnand1952@live.nl

• TR...JOYCE

wil wel

• NataschaCD

Hoi,

Lijkt me wel wat :)

super.simpel@gmail.com

• MarliesT

Zullen we dan kennismaken? (Joyce en Natascha) Jullie kunnen me mailen op marlieslaus@gmail.com

liefs

Marlies

• Jeffrey

Hoi marlies, ik ben een jongeman van 22 uit het midden van het land en ontzettend nieuwsgierig naar jou. Stuur maar me een mailtje, ik ben een goed verzorgde slanke jongeman, hoop wat van je te horen. utrecht.21@live.nl

• MarliesT

Hallo,

Het blijkt toch moeilijker te zijn dan ik dacht. Zijn hier wel mensen die reageren maar verder niet in contact treden wat ik overigens erg jammer vind.

Wat is het dat ze dan toch niet reageren vraag ik me af!

groetjes

Marlies

• Leendert

Hallo Marlies.

Ik kijk, door mijn ervaring van meer dan 15 jaar op sites als deze, al lang niet meer op over de mensen die deze sites bezoeken.

Ik schat zo uit mijn hoofd dat van de 10 contacten er 8 op niets uitdraaien omdat blijkt dat of fakers het leuk vinden om andere mensen lastig te vallen, of wannabees die zo graag willen maar uiteindelijk toch niet durven, de droogflirters om het maar netjes te zeggen die het alleen maar leuk vinden om met chat en mail te werken, de stiekemerds die reageren maar uiteindelijk geen echte afspraak willen maken omdat ze bang zijn betrapt te worden, door familie, vrienden, collega's. Hoogst waarschijnlijk vergeet ik nog wat voorbeelden.

Maar ik heb dat al ingecalculeerd want die andere 2 van de 10 zijn over het algemeen leuke contacten die ook langer duren dan 1 keer een date, dus ik heb die mislukten er graag voor over.

vriendelijke groeten

• Leerlover

Wat jij zegt, ben ik het wel mee eens. Er is veel te veel fake op dit soort sites.