contact gezocht

• sambadanseres

Hoi

Ik ben op zoek naar een man of vrouw voor een date en als het klikt, misschien wel meer.

Ik hou ervan om sexy (weinig kleding) gekleed te gaan, verder hou ik heel veel van sport en dansen.

Ik ben van Limburg, dus ik zoek iemand uit Limburg of Gelderland.

Ik ben geboren als jongen, ik kleed, voel en gedraag me als een vrouw in het dagelijkse leven.

Alleen mijn lichaam is nog mannelijk, alleen ik hoop dat dat zo snel mogelijk vrouwelijk wordt.

Groetjes en xxx-jes

Eefje

• Itheka

Als je bedoelt dat je je wilt laten opereren, kan ik je alleen maar waarschuwen.

Het kan niet meer ongedaan gemaakt worden.

Ik weet niet hoe je er verder uitziet, maar denk er om dat het voor buitenstaanders meestal te zien is als een man zich tot vrouw heeft laten ombouwen. Er is een groot verschil tussen een vrouwelijk en een mannelijk lichaam en dat zit niet alleen in de geslachtsdelen.

Vaak worden mensen die hun geslacht hebben veranderd, herkend en er wordt om ze gelachen. Ik zal dat niet gauw doen, maar er zijn mensen genoeg die het wel doen.

Als je er zo graag als voruw wilt uitzien, doe dat dan als je alleen bent of in gezelschap van mensen die jou kennen.

Je moet het natuurlijk zelf weten, maar je bent gewaarschuwd.

• zonnig

Ik vind jouw reactie overbodig “jacqueline31” voordat de ingrepen worden uitgevoerd wordt je behoorlijk door de mangel gehaald omdat de operaties onomkeerbaar zijn. Jouw verhaal noem ik lachwekkend.

• Itheka

Ik begrijp heel goed dat jullie het niet leuk vinden dat ik dat schrijf, maar een feit is, en of jullie dat nou leuk vinden of niet, dat een omgebouwde man of vrouw altijd wordt herkend.

En naast een gevoel van medeleven wordt er toch vaak om gegrinnikt.

Sorry, maar dat is zoals een buitenstaander het ziet.

Maar wees gerust, dit is mijn laatste bericht hier. Als jullie erg storen aan mijn berichten, laat het weten, dat zal ik ze verwijderen.