Wie wil spannend met mij mailen?

• Debby

Hoi, ik ben Debby, een beginnende Nederlandse tv. Zelf ben ik gek op nylons, satijnen jurkjes en hoge hakken. Zie mezelf afwisselend als een nette, beetje tuttige secretaresse, een ondeugend schoolmeisje of een verleidelijke vamp. Als tv ben ik nog maagd;) voor mij een nieuwe, spannende geile wereld waar ik mijn weg nog in aan het vinden ben. Ik zoek een lief, geil zusje of een sexy man die het leuk vindt om mij die weg te wijzen. Ik ben zeker nog niet toe aan een live ontmoeting, wil in eerste instantie vooral jou opgeilen en opgegeild worden via de mail.

Kus,

Debby

• chantalle

hallo debby

laten we maar beginnen,ik ben er klaar voor

gr chantal

• Chayenne

Hoi lieve Debbie , ik heb wel zin om met een secretarresse te mailen (-; ,

liefs chayenne x

• tvDebby

Hoi Chayenne, je kunt deze secretaresse mailen op tvdebby@hotmail.com. Ik ben wel pas nieuw, dus mijn steno is nog niet zo goed;)

Kusje,

Debby

• tvDebby

Hoi Chantalle, net nieuw hier, dus weet niet of het versturen van het berichtje goed is gegaan. Mijn mailadres is tvdebby@hotmail.com.

X

Debby

• abiosis

Hoi Mokkel,

Ik heb wel zin om lekker met je te mailen hoor en je op heerlijk op te geilen.

Dus als jij mij vampje wil zijn dan hoor mag je me mailen meid…. abiosis01apestartje hotmail.com

Dan zal ik je naar de zevende hemel brengen…………. ;-)

Groetjes,

Mario

• ko

Al een tijdje op zoek naar een spannend email contact.

Heb een relatie, ben een man van 51 en dit lijkt me zo opwindend!

Welke vrouw durft?

Liefs Ko

• mirjam

halo debby

het lijkt mij leuk elkaar eens op te winden voor al in een groeiend mail contact

het secretaresje mag best bij haar baas op schoot komen zitten en het sletje in jou mag wel onder het buro kruipen

hoor graag wat van jou

xxx mirjam

• kimmietv

Vanwaar kom je eigenlijk Debby?

Oja, je mag mij best oko een PM sturen ;) Ik wil ook wel lekker verder kletsen ;)

• jason

hey debby

ik heb zeker intresse

ik zelf ben hetero maar wil graag in contact komen

met een vrouw met net iets meer

en inderdaad eerst via mail en later kunnen we altijd nog kijken

ik hoop van je te horen

xxx jason