hallo zusje of vriendin heb jij zin om op bovenstaande datum in Eindhoven iets leuks te gaan doen misschien bij een horeca gelegenheid die als femme vriendelijk bekend staat of als je een ander idee hoor ik dit graag. Ik moet deze dag naar een winkel voor het passen en kiezen van een artikel die mijn vrouwelijkheid compleet maakt. En aangezien ik graag de rest van de dag nog wil blijven genieten van mijn metamorfose wil ik na afloop van dit bezoek nog iets leuks gaan ondernemen in Eindhoven zelf of in een andere stad. Dus aarzel niet als je denkt een gezellig idee te hebben en laat een berichtje achter zodat ik je kan laten weten hoe en waar we elkaar kunnen ontmoeten. Tevens zal ik mezelf aan diegene die met een spontaan en serieus voorstel komt via een pb voorstellen. Dit is een oprechte uitnodiging en als blijkt dat de klik er is om gezamenlijk iets te gaan doen zal ik de straat waar de winkel is gevestigd aan je bekend maken zodat jezelf anoniem kunt controleren of mijn persoontje deze winkel verlaat. Vervolgens kun je dan zelf beslissen of je mij nader wil leren kennen. In de tussentijd wil ik je met alle plezier meer over mezelf vertellen, want ik zou het ook leuk vinden om vriendinnen te mogen leren kennen die zich herkennen in bovenstaande vrouwelijke gevoelens.
Met oprechte groetjes.
Jannie