hoer/lustobject

• Edwin

Hallo, ben een geheel geschoren man van 39 jaar, zie er goed uit, zou graag in contact willen komen met een TV of TS, graag zou ik door deze willen worden begeleid tot hoer/lustobject.

Kan anaal goed ontvangen omdat deze goed getraind is, aan de voorkant werkt het helaas niet zo goed meer, wie wil me?

• neuksletje2@hotmail.com

waar?

• edwin

Omgeving Rotterdam

• Edwin

Zoek een dominante Travo/Trans, wie richt mij af?

• Edwin

Heb helaas nog geen reaktie mogen ontvangen terwijl het een serieuze oproep is.

Ben nu lekker op vakantie geweest en zie er lekker bruin uit, welke TV/CD/Shemale wil mij domineren?

groetjes,

edwin(a)

• Leendert

Hallo.

Ik denk dat het ene zinnetje “aan de voorkant werkt het helaas niet zo goed meer” 90% van de mensen al gelijk afschrikt. Omdat ik denk dat heel veel mensen toch wel erg penisgericht zijn en liever zelf willen ontvangen, Als U begrijpt wat ik bedoel.

vriendelijke groeten

• Edwin

Als hoer of lustobject met een onderdanige rol hoef je niet altijd te geven, dan moet je anderen behagen en een voorbinddildo doet ook wonderen hoor.

• petra tv

hallo ik wil je wel alleen als de voor kant nog goed werkt kom ook uit rottedam kusjes petra tv