leuk contact gezocht

• Marlies

Hallo,

Ik probeer het hier nog keertje. Heb in het verleden wel eens eerder een berichtje hier achter gelaten maar liep op niets uit (helaas). Zal me even voorstellen, ben Marlies kom uit Nijmegen. Ga regelmatig als T-meid op stap…. zou het leuk vinden om eens met ‘iemand’ op stap te gaan. Ergens iets gaan drinken, terrasje of lekker een boswandeling.

Vanuit een vriendschap die eventueel ontstaat kan meer ontstaan. Ben jij die persoon? oprecht, eerlijk, spontaan maar vooral gezellig. Laat wat van je horen als je wil.

liefs

Marlies

• harry

Wat een knappe meid ben jij… heb je profiel op travestie.org gezien… Complimenten!

• bartje klapdeur

hoi Marlies zoek ook een leuk contact eens afspreken?

• michielvz

Hoi Marlies,

Ik ben misschien de persoon die je zoekt, ik ben in elk geval naar iemand als jij op zoek in de omgeving van Arnhem, hoor ik eens van je?

Michiel

• marlies

Leuk dat er mensen reageren. Volgens mij ook lieve mensen die eerlijk en oprecht zijn.

Mail me anders op marlieslaus@gmail.com

• Rik

Hoi Marlies,

Mijn naam is Rik ben 49 en kom uit Hilversum.

Ben bekend met travestie. En wil graag met je in contact komen.

Hoor graag van je. Je kunt mij mailen op Rinie26@hotmail.com

• paul

hoi marlies ik las net je advertentie en dat sprak me wel aan….

zou graag is in contact komen met je om wat te kletsen en dan kunnen we gauw zien of er btj klik is….liefs paul

• Rikkie

Hallo Marlies,

een tijdje geleden heb ik al eens msn contact met je gehad, toen twijfelde ik vreselijk, heb daar spijt van en wil je echt beter leren kennen, zou grag eens een flinke boswandeling met je willen maken.

xxx

Rikkie

• Marlies

Hoi Paul,

Zou het leuk vinden om met elkaar in contact te komen. Zullen we op msn even kletsen ? Ergens koffie drinken lijkt me ook wel gezellig!

liefs

Marlies

je kunt me mail op marlieslaus@gmail.com

• mark

zou graag eens wat met je willen drinken

mijn msn is mfvdburg@hotmail.com

groetjes mark