Ik ben weliswaar geen travestiet maar een kinky crossdresser en wil graag als een vrouwtje behandeld en gedomineerd worden tijdens het spel. Ik doe zelf niet aan pijpen of neuken maar ik hou er van om van achteren te worden genomen terwijl ik daarbij vastgebonden ben en machteloos.
Bijvoorbeeld vastgebonden met enkel lingerie aan, slipje half naar beneden van achteren, dan eerst met zwepen genadeloos geslagen, hard, niet tot bloedens toe, maar wel dat het goed zichtbaar is. Ik hou er van om hard aangepakt te worden. Dan laat U langzaam Uw penis naar binnen glijden en neemt me zo tot het einde. Mijn kontje is mooi glad geschoren voor U.
Misschien heeft U zelf ook een kinky idee, altijd goed en wie weet hebben we binnenkort een leuke avond.
Ik kan me, als ik verkleed ben als vrouw, zeer onderdanig opstellen bij de juiste man.
Check de url voor enkele foto's.
http://img232.imagevenue.com/gallery/loc224/291_1130_poses1.php
Dus mannen die er een beetje gemiddeld uitzien, U hoeft niet knap of gespierd te zijn maar zeker niet dik en die zo'n spel ook spannend vinden laat het me weten, ik kan vrij ontvangen in Rotterdam.