Fysiek contact gezocht omgeving Haarlem. tv_ria@hotmail.com

• Ria de Vries

Hoi liefe mensen,

Mijn naam is dus Ria de Vries en ben zelf een travestiet van 19 jaar oud. Ik draag lak kleding, hoge pumps en laarzen, en ik ben een blondje.

Ik ben op zoek naar mannen, vrouwen, travestieten en transgenders die eerst gezellig wat met mij willen gaan doen (date).

En daarna de avond leuk af te sluiten(seks). Dit is dus een eenmalig contact, tenzij je me bevalt hihi.

Seksrelaties mogen ook maar mail me even waar jij in geinterreseerd bent met wat gegevens van jezelf.

Ben jij die persoon waar ik naar opzoek ben?

Mail me dan snel naar tv_ria@hotmail.com

Liefs,

Ria

• french

hay Blondje Ria ik ben wel erg nieuwgierig geworden naar jou je houd van laarzen hoge pumps en lakkleding je zal er wel HEEL erg SEXY uitzien dan.

heb je 1 klein fotootje?? onherkenbaar=okay.

Ik ben French woon in Haarlem ben 35 en val op jong ik ben BI en hou van transen ikzelf niet maar vind het GEIL om te zien en heerlijk een MAN te zijn.

laat me wat van je horen

liefs French

• daniel

he tv ria, leuke oproep en ben erg benieuwd of wij tot een afspraak/date kunnen komen.

Ik man 37 193 89 geen baard bril of snor, goed groot gereedschap, hou erg van vr tv met mooie lingerie hoge hakken etc, leuk rollenspel ga ik niet uit de weg?

interesse? danielrex1@hotmail.com