Gewoon maar even een verhaaltje dat ik kwijt moet omdat het zo lekker was:
Omdat ik hier op deze site rondhang kan je natuurlijk wel raden dat ik gek ben op het dragen van vrouwenkleding.
Maar ik was naar mijn idee wel echt een hetro! gek op vrouwelijke vrouwen, het liefst gekleed als Dita von Teese.
Als Glamour fotograaf heb ik wel een studio vol met de mooiste lingerie en de prachtigste hakken en verder allerei
mooie accecoires, dus ik ondekte al snel dat ik het lekker vond om af en toe van die heerlijke full fashion kousen met jarretels
aan te trekken en dan heerlijk op die paal hoge hakken rond te lopen. Ik krijg dan ook echt zo'n vrouwelijk loopje. Heerlijk!
Nou heb ik nooit echt serieus geprobeerd om toenadering te zoeken met andere liefhebbers omdat daar geen behoefte aan had.
Wel fantaseerde we af en toe als ik met mijn (heerlijke vrouwelijke) vrouw vrijde dat er een man bij was.
Zij koos dan iemand uit waar ze het dan wel een keer mee zouden willen doen, en daar fantaseerde we dan een heel verhaal bij.
Maar het is nooit echt gebeurd.
In de loop van de tijd werd ik vaak benaderd door een leuke vent die wel erg gecharmeerd was van mijn vrouw.
Vooral omdat ze er altijd zo sexy uitzag en vaak kousen en hakken draagt.
Ik moest hem dan telleurstellen omdat ik wist dat de aantrekkingskracht niet wederzijds was.
We kregen contact via de msn en hij liet voorzichtig doorschemeren dat hij ook wel gevoelens voor mij had.
Dat gaf wel een heel lekker spannend gevoel in mijn onderbuik maar ik besloot er niet op in te gaan.
Maar toen ik vertelde dat ik weleens in lingerie liep in mijn studio ging hij helemaal uit zijn dak.
Vanaf dat moment deed hij er alles aan om mij een keer zo te ontmoeten.
Hij zou niks doen alleen maar naar me kijken…! haha het beviel me wel dat hij zo opgewonden van me raakte.
Vooral toen ik hem een foto'tje stuurde. Ik zie er echt heel lekker uit in lingerie met een doorzichtig topje aan.
Ik hield beleefd de boot af, want als vrouw ben ik een stijlvolle dame die graag de touwtjes in handen houdt.
Het msn verkeer werd steeds meer als tussen een man en een vrouw.
Natuurlijk was ik als vrouw ook af een toe een beetje gemeen en bitchy.
Dan stuurde ik hem als hij op zijn werk was een smsje met “Ik heb dat mooie rode setje en die zwarte kousen en mijn zwarte hakjes aan”
Dan stuurde hij me terug hoe gemeen ik was, en wat hij allemaal graag met me zou willen doen.
Ik begreep wel dat ik met niet zo lang meer kon plagen maar ik durfde de stap toch niet te nemen.
De omslag kwam toen ik hier op de site het verhaal las van Ancella. Je moet maar eens zoeken!
Dat is een echt rolmodel geworden. Haar verhaal was me uit het hart gegrepen.
Hoewel ik niet zo SM achtig ben (maar misschien moet ik het eens proberen hihi…)
Dus tijdens een MSN sessie gooide ik er ineens uit dat ik hem wilde zien.
Haha… arme jongen. ik kon hem bijna horen steigeren van geiligheid.
Hij heeft wel 10 keer gevraagd of ik het wel echt meende.
Je moet weten dat ik hem al 1,5 jaar aan het lijntje houd.
Ik beschreef in detail wat ik zou aantrekken en wat ik met hem zou doen.
En vooral wat hij allemaal met mij mocht doen.
Natuurlijk zou ik de regie behouden.
Ik had per slot van rekening nog nooit een man in me gehad.
En “I am a lady” dus alle berichtjes die begonnen met je bent mijn sletje of mijn hoertje die pareerde ik beleefd. van die taal was ik niet gediend
Totdat hij begreep hoe het werkte. Dat maakte hem volgens mij alleen nog maar geiler.
We spraken af voor de volgende avond in mijn studio.
Ik had me prachtig aangekleed, echte FHT naturel kousen met naad, zwarte jarretels, grijs kanten string met roze details.
klein grijs roze behaatje, en een lief oud roze doorzichtig topje. Netjes geschoren overal, en een heerlijk geurtje opgedaan.
lichtjes opgemaakt, en een blonde pruik.
Moet toch maar eens een echte mooie zwarte korte pruik kopen. Dat staat me echt veel beter!
Ik had om de deur te kunnen openen een lang doorschijnend zwarte robe aangedaan.
Wat zag ik er lekker uit zeg! dat mocht ik echt wel van mezelf zeggen hihi.
Hij stond aan de deur en ik kwam de trap afgeschreden.
De arme jongen stond te shakken van de geilgheid en de spanning.
In mijn rol van Femme Fatal had ik daar minder last van. Dus ik gaf hem een lief kusje. en nam hem aan zijn hand mee de trap op.
Hij stamelde nog hoe mooi ik was en liet zich gewillig mee voeren. Boven aan de trap zoende ik hem en wreef over de harde bobbel in zijn broek. Ik maakte zijn broek open en haalde zijn warme harde pik er uit. Geen moment te vroeg.
Het moet geen pretje geweest zijn om met zo'n harde in de auto te zitten. Hij zuchtte deels van opluchting en deels van lekkerte.
Toen ik die grote jongen zag sloeg me wel de angst om het hart want ik had me wel voorgenomen dat ik vanavond zou worden genomen door hem.
Nou voorzichtig beginnen dan maar. Ik zakte door mijn knieen en nam hem in mijn mond. Ook de eerste keer.
Heerlijk! wat een genot… ik kon er geen genoeg van krijgen. Maar hij kennelijk wel want ik hoorde en voelde hem grommen.
En waar ik al een beetje op had gehoopt gebeurde ook. Er kwam een beetje voorvocht.
Met smaak proefde ik het en wilde gelijk meer. Maar… dat zou mijn hele plannetje ik het honderd sturen.
Dus met grote spijt moest ik stoppen. Ik zet hem op een stoel en ging over hem heen zitten.
Voorzichtig maakte hij mijn gaatje nat en stopt er een vinger, en nog een en nog een.
Ik stond natuurlijk wijdbeens met die paalhoge hakken over hem heen. En ik zakte bijna door mijn knieen van genot.
Ik liet hem een condoom om doen en hij probeerde om bij me binnen te komen.
Nou dat standje was kennelijk toch niet zo goed gekozen achteraf.
Hij liet me opstaan en voorover gebogen met mijn handen op de stoel. Hij was heel lief en zachtjes toen hij bij me naar binnen ging.
En vroeg steeds of het geen pijn deed… Maar ik was zoooo geil en wilde alleen maar meer en dieper.
Dus ik hijgde maar, “Nee nee het gaat lekker dieper!!!” oh man wat was dat lekker.
Omdat ik hoog stond met mijn hakken moest ik iets door mijn knieen omdat hij anders niet goed bij kon.
Die positie maakte het allemaal nog lekkerder. en ik voelde hoe diep hij ging.
Ik kreunde en kronkelde, jezus wat was hij lekker. Waarom heb ik hier zo lang mee gewacht!!!
Hij vroeg of hij al mocht spuiten want het werd hem ook allemaal teveel.
Ik riep “ja ja spuit me vol” want ik stond ook op springen.
Gelukkig was het niet zo'n ongemerkte spuiter. Hij kwam heerlijk en met veel gekreun en gegrom.
Dat was voor mij ook het sein om me heerlijk te laten gaan.
Man wat kan ik lekker klaarkomen als meisje. Omdat ik zo diep voorover stond zat de sperma tot aan mijn kin.
Vond toch dat jullie dit moesten weten… hihi
Misschien volgende keer meer x