gezellig onderonsje

• franny

B)Hi ladies,ik ben een indische,slanke,hele vrouwelijke,bi tgirl waar de sensualiteit van af spat.Wat ik zoek is een heel aantrekkelijke,sierlijke tgirl,die niet van een echte vrouw te onderscheiden is.Dus een mooi,vrouwelijk koppie,halflang tot lang hoofdhaar,vrouwelijk,glad lijf.Ben zelf niet zo gek op pruiken,hoewel dat heel mooi kan zijn bij iemand die daar feeling voor heeft.Loop zelf heel vaak op stiletto sandaaltjes,de teentjes van mijn vrouwelijke voetjes(mt41) altijd knalrood gelakt.Sexy partykleding,lingerie;gordeltjes,flinterdunne kousen heerlijk!Hele lange dames met grote mannen voeten niet mijn piece of cake.By the way,heb veel ervaring met girls and (lady)boys je zal niets te kort komen.Doel: een oprechte vriendschap met veel lol,gezelligheid en erotiek.Leeftijd niet zo belangrijk,lengte tot ongeveer 1.80.,schoenmt 41,of kleiner.O ja woon zelf omgeving Utrecht.Wie o wie?

• leya

Hey Fran,

ongeveer 1.75 schoenmt.39 - 40 enkel oprechte vriendschap met veel lol en soms serieuse discussies, geen stiletto sandaaltjes, ook ballerina's en leuk gekleed, ook indisch…Brabant.

Een keer ergens afspeken?

Leya

• franny

Hi Leya,bedankt voor je reactie.Wat enig dat je ook een indische tgirl bent.Perfecte schoenmaat trouwens.Ook gelakte teentjes,hoop ik.Wat is je favoriete kleur?Kan je niet op stiletto sandaaltjes lopen,of wil je dat niet?Hoe zie je eruit lieverd?Heb je ergens een profiel met foto?Laat het me weten,zou ik zeer waarderen.Kusjes,Franny

• Leya

He,He Fran,geen dank hoor.

Wat ik me afvraag is, zijn er niet veel meer van onze soort Indische tgirls? Ik hoor of zie er eigenlijk weinig van.

Als het even kan lak ik ze, maar een favoriete kleur heb ik niet. Kan wel op stiletto sandaaltjes lopen maar voel me net zo aantrekkelijk en op m'n gemak met ballerina's. Ik zie er heel,Heel leuk uit. Altijd, want de boys moeten met hun ogen het gevoel krijgen…dat ze sterven..en in hun bovenkamertje moet er iets gaan branden met…ZOIETS WIL IK OOK.

En je ziet de meiden rood van jaloersheid worden.

Heb geen profiel. Sorry.

XLeya

• franny

Hi Leya,maak ze maar lekker gek die boys,tot hun broekje barst.Maar als ze ons beiden op hoge hakjes zien gaan ze helemaal uit hun dak!Over zelfvertrouwen heb je niet te klagen,vind ik wel prettig.Indische tgirls kom ik ook niet tegen,behalve jou dan.Gaan we daar nog wat mee doen?Ben heel benieuwd hoe leuk en sexy je er uitziet.Stuur eens een picje:email en MSN:demonia49@yahoo.de Kusjes,Franny

• Daisy-nl

Hoi Franny,

Jij klinkt als waar ik naar op zoek bent. Ik woon nu samen met een prachtige Thaise katoey maar de liefde werkt niet van haar kant. Zij valt toch meer op mannen. Daarom ben ik weer op zoek naar een hechte vriendschap met een leuke tgirl.

Ik ben een Nederlandse pre-op tgirl. Blond, halflang haar, lengte 1,73 schoenmaat 41. Fantastische baan in de luchtvaart, waarbij de passagiers niet merken dat ik een tgirl ben. Sexy kleding vind ik leuk, maar ben ook vaak happy met een broek. Ik ben altijd verzorgd en vlot gekleed. Mannen vind ik wel leuk, maar alleen van vrouwen krijg ik het warm. :)

Ik wil je graag leren kennen.

Daisy

• safe1@live.nl

Hallo Daisy,

Als jouw vriendin meer op mannen valt…….. Ik ben een man…….. Als zij dat wil, mag ze altijd contact met mij opnemen.

Groetjes, Jos

• safe1@live.nl

Hallo Leya,

Spreek jij ook wel eens met een man af? Zo ja, dan zou ik jou graag eens ontmoeten.

Groetjes, Jos

• Daisy-nl

Leuk geprobeerd, Jos, maar erg kansloos.

Zij is bloedmooi en kan aan elke vinger een man winden. Daarvan bijt zij er zeven het hoofd af en de rest been ik zelf uit.

• safe1@live.nl

Daisy,

Nooit geschoten is altijd mis…..

Jos