Wie draag er ook damesbroeken

• ChristelTV

Ja ik hou er van en het voelt ook heerlijk lekkere korte rokjes waar je billen net wel of net niet onder uit komen.

Ja ik kan me daar dus niet echt iets bij voorstellen hou jij dat doet met je penis maar daar kom ik nog wel een keer achter.

Ik draag zelf eigenlijk geen leer hou ik persoonlijk nie zo van

• Jack

Jezus wat een gelul zeg !

Je loopt erbij als een ordinaire hoer dat is zeker ! vertel eens vies trutje van me waar loop jij zo rond dan want ik wil jou wel eens met eigen ogen zien zo dan zal ik eens dat gaatje in jouw leer neuken vuile stomme snol

kus van lak hoer fan jack

• kimmietv

Hoe oud ben je eigenlijkwant aan je schrijfstijl te zien ben je nog erg kinderlijk. Het barst van de schrijf en type fouten. Je lijkt wel een kind uit groep 4 van de lagere school met je “ikke”…

• Jack

Ja zeg, ik wist niet dat ik mijn pedo-pas moest meenemen ! hoe oud is dit travo meisje dan idd ? ben jij echt zo fetish meisje ? waar en hoe loop jij dan rond ? kent iemand dit sletje ?

ben zelf erg geil voor lack en leder dus vertel eens meer dj.

lak hoer fan Jack.

• maurice-62

Hoi Hoi

Ik draag graag lycra kleding

strings,slipjes,topjes,panty's',leggings,catsuits,/turn/balletpakjes

ik verberg mijn penis ook altijd.

als ik lycra draag voel ik me eigen een sletje en zou ook zo behandeld willen worden

dus geen bobbel in mijn lycra kleding

Ik ga wijd beens staan en met me hand palm duw ik me ballen en penis naar achteren toe

en trek dan een lycra stringetje aan , en alles is mooi vestopt

en het zit ook heerlijk en geeft me geil sletterig gevoel als ik voor de spiegel sta …

en een kleine venus heuveltje ;););)

Maurice

• ChristelTV

Hmm dat klinkt wel lekker ja

• willem

hallo, volgens mij heb ik deze lakslet weleens gezien op vlietlanden en kijkduin en is gewoon midden twintig jaar denk ik maar doet als tiener

ze vroeg om een vuurtje voor haar peuk en liet haar lak kleding zien toen ik mijn aansteker pakte

ze was makkelijk mee te nemen de bosjes in en heeft me heerlijk afgezogen, dit was al weer wat een paar jaar geleden

hoop haar nog eens tegen te komen zo want ook ik kick ook erg op lak sletjes die er zo bij lopen. willem

• SpookyM59

Maurice,

simpel maar wel waar.

ik doe het altijd met een string, zelfs onder een badpak.

Sam