Wie draag er ook damesbroeken

• ChristelTV

Ik heb misschien een rare vraag

Maar zijn er ook travo's die damesbroeken dragen en zo ja waar let je dan op??

Liefs Christel

• SpookyM59

ChristelTV,

ik zou wel willen maar dan zal ik ze zelf moeten maken want in mijn lengte heb ik er nog weinig gezien.

• ChristelTV

Aha ok das minder dan

• Duelle

Ik draag eigenlijk altijd damesbroeken, behalve als ik echt in kostuum ben. Ben behoorlijk lang (1.90) en tenger (66 kg) en slaag veel sneller voor damesbroeken/-jeans. Die zitten ook veel fijner. Met de US-maten is het zo simpel, dat is een dubbele maat. De eerste is de Width; de boordwijdte in inches. De tweede is de lengte. Net als bij de herenmaten. (Maar die modellen zijn altijd zo wijd…)

Meestal voldoet L 34. Dames past meestal 32 of 33.

De wijdte even opnemen. Ik heb W29 en pak dus de broekmaat 29/34.

Lastiger is het met de EU-maten. Verschillen nogal.

• ChristelTV

Aha ok

Ja ik heb wel wat leuke broeken gezien maar die worden allemaal in maten zoals M en L aangeduid of in maten zoals 38 en 40

Maar ik ga gewoon proberen heb van de meeste dingen toch maat M dus dan zal het wel goed gaan.

• SpookyM59

Duelle,

Tja ik ben 205cm en redelijk zwaar gebouwd (120kg)

als ik het zo zie heb ik een W41. De binnenbeenlengte is 93cm ofwel L37. Als ik de totale beenlengte moet bakken zit ik al gauw op 115cm ofwel L46.

De lengte is dus mijn probleem.

geldt ook voor rokken.

Als ik ga shoppen eindig ik bij ulla popken

Spooky

• ChristelTV

Hmmm dat is wel lang ja.

Heb je al wel eens via ebay ofzo geprobeert???

Want er zullen toch ook wel lange vrouwen zijn??

Succes verder

• Fetish Tv Meisje DJ

Hoi Hoi

Ja hoor, ikke draag eigenlijk alleen maar broekjes, ook onder een rokje een lekkere legging, wel altijd alleen maar lak en leer hoor.

ikke loop altijd in een strakke zwarte pvc lak catsuit, dus met een leuk lak of leren topje erop lijkt het net een broek of legging.

Als ikke lak/leer broekjes koop let ik altijd of hel wel mooi lak of leer is en het moet natuurlijk wel super strak zitten, ookal heb ikke ook wel wat lossere modelletjes hoor.

ik let er ook op of mijn lak/leren broekjes over of juist in mijn leren laarsjes passen en dat ze niet te hoog zitten maar mooi om mijn middeltje en mooi tot aan mijn enkeltjes vallen, zodat als ik heels draag mijn mooie enkel sierraadjes, enkelbandjes dus, nog net goed te zien zijn. Ook let ik erop of mijn lak kontje wel goed in een leren broek uit komt, moet wel tot z'n recht komen vind ik, dus die leer naad moet strak tussen mijn lak billetjes trekken, want als ikke dan een klein spleetje in die leer naad maak en die strakke leren dames broekjes goed om mijn lak kontje trek mijn tv lak kutje heerlijk bereikbaar wordt zo tussen mijn leren billetjes.

Das echt onwijs super joh ! dus hierso let ikke allemaal op als ik dames broekjes koop of bestel, wat lijkt jou belangrijk ? Vind jij / jullie dat tv meisjes alleen maar in rokjes enso moeten lopen ? of is een dames broek ook wel vrouwelijk ? ook broekjes kunnen heel meisjesachtig of vrouwelijk zijn toch ?

ik hoor je,

XXX DJ

• ChristelTV

Hoi

Ik persoonlijk vind het lekker om er lekker sletterig erbij te lopen en had dus tot nu toe alleen rokjes op 2 leggings na die ik ook onder een rokje doe, is lekker als het wat kouder is.

Maar heb nu een witte broek via internet besteld ik hoop dat die doorzichtig is en hij is laag dus een stringetje kan er snel boven uit steken.

Wat doe jij/jullie met je penis want ik vind zo'n bobbel ook niet staan

• Fetish Tv Meisje DJ

Hoi Hoi,

Ja sletterig erbij lopen…. ja kwee nie hoor, ik hoor het wel vaak dat ikke er erg slettig uit zie in mijn lak of zelfs hoerig in mijn leren pakjes, maar ikke doe het er nie om hoor, ikke voel me gewoon het lekkerste hierin, zit zo lekker en voelt zo heerlijk, maar het staat dus erg ordi begrijp ik van de manne… mijn clitje doe ikke altijd afbinden of tape ik weg, want dan zit mijn lak/leer broekje het lekkerste en mooiste… heerlijk met m'n kleine tv tietjes in lak/leer topje met een lekker strak getrokke lak/leer kontje als een “echt|”meisje erbij lopen… ja en daar hoort voor mij geen bobbeltje bij hoor… sommige manne wille dat juist wel (zien), maar voor wanne-be meisjes zoals ikke/ wij is dat dus juist niet goed…. weg ermee hihi. Lekker zijn ze he die wet-look lak leggings die nu so in de mode zijn ? ikke vind ze echt te gek zitten en staan hoor hmmm zeker ook onder een lak of leer rokje….

doei doei XXX DJ