date met heerlijke andere tv

• Marsha09

Hoi,

Ik ben Marsha een heerlijk opwindende tv die houdt van zwart/glans. Van panties, hold ups, jarretels, hoge hakken ect. IK wil graag een date met een andere opwindende tv. Morgen en overmorgen ben ik in het land en kan ik eventueel ontvangen in een hotel. Maandag in het oosten en dinsdagavond in Groningen en omgeving.

Heb je zin in een date. mail me dan morgen voor 10.00 uur op mcdhesche@hotmail.com

Liefs en hete kusjes.

Marsha

• Lana

Hi Marsha,

Jammer dat je dinsdag in Groningen bent en niet woensdag.

Ik zwerf ook een beetje door het land en ben regelmatig op woensdag/donderdag in Groningen/Friesland/Drenthe.

Ik heet Lana (tv), ik hou van nylons, sjarretelles, high-heels, stijlvolle maar sexy kleding.

Ik woon in de Randstad. Misschien kunnen we eens wat afspreken in het noorden ?

x Lana

• Coby highheels

Ik wil nog steeds afspreken met je buiten of in cinema dat kan omg breda ri zeeland bezoek ook cinema barle nassau putte roosendaal, of parking.

Altijd ekleed in sexy jurkje, langelaarzen met minimaal 12 cm naaldhakken.

Gr Coby,

hogehakken12@hotmail.com

• Marsha09

Lana,

Ik wil graag met je daten. Dat kan op korte termijn ik zit regelmatig door heel NL. Ook regelmatig overdag in de randstad. Dus we kunnen best een geschikte lokatie vinden. Helaas vertrek ik woensdagochtend al vroeg vanuit Groningen anders hadden we daar iets leuks kunnen afspreken. Mail prive op mcdhesche@hotmail.com praten we daar verder.

kusjes

Marsha