Hallo,
Ik ben een geile, lange, slanke, jonge man uit het zuiden van het land met tot nu toe enkel heteroseksuele ervaring maar ik ben zeer nieuwsgierig, leergierig, onderdanig en op zoek naar nieuwe ervaringen.
Ik heb al een heel lange tijd een stoute fantasie. Ik zoek een man, vrouw (met strap on), transseksueel of stel die mij wil opleiden/begeleiden tot zijn eigen persoonlijke travosletje. Ik heb hier echter geen ervaring in en beschik ook nog niet over kleding, etc. Desondanks voel ik dat ik hier uiterst geschikt voor ben en hier onder de juiste begeleiding enorm veel seksuele voldoening uit zou kunnen halen. Ik ben vrijwel direct bereid om je te pijpen en gehoorzaam te slikken maar voor ik me anaal laat ontmaagden wens ik me geheel als vrouw te voelen compleet met lingerie, hoge hakken, pruik, sieraden, make-up, enz.
Bij onze eerste ontmoeting(en) verander ik onder jouw begeleiding in een onschuldig maar nieuwsgierig meisje. Niet veel later ontmaagd jij mij en verander ik in een gehoorzame sexy vrouw. Ik krijg van jou een nieuwe naam welke ik vanaf dan gebruik als ik als vrouw ben en beloof je loyaal en gehoorzaam te zijn. Vervolgens maak je van mij langzaam maar zeker een geile hoerige slet, leer je mij hoe ik jou volledig dien te bevredigen en leer je mij hoe ik me nederig en onderdanig dien op te stellen.
Dan komt het moment dat ik voor jou op mijn knieën ga en jij mij een halsband om doet zodat er geen vergissing meer kan bestaan over wie de baas is en mijn plek voor eens en voor altijd duidelijk is. Mocht ik me daarna toch nog eens vergissen dat kun je mij vast en zeker op gepaste wijze corrigeren. Ik dien te aanvaarden dat het geen verplichting maar een eer is om jou te mogen dienen.