Hallo,
Ik ben een geile, lange, slanke, jonge man uit het zuiden van het land met tot nu toe enkel heteroseksuele ervaring maar ik ben zeer nieuwsgierig, leergierig, onderdanig en op zoek naar nieuwe ervaringen.
Ik heb al een heel lange tijd een stoute fantasie. Ik zoek een man, vrouw (met strap on), transseksueel of stel die mij wil opleiden/begeleiden tot zijn eigen persoonlijke travosletje. Ik heb hier echter geen ervaring in en beschik ook nog niet over kleding, etc. Desondanks voel ik dat ik hier uiterst geschikt voor ben en hier onder de juiste begeleiding enorm veel seksuele voldoening uit zou kunnen halen. Ik ben vrijwel direct bereid om je te pijpen en gehoorzaam te slikken maar voor ik me anaal laat ontmaagden wens ik me geheel als vrouw te voelen compleet met lingerie, hoge hakken, pruik, sieraden, make-up, enz.
Bij onze eerste ontmoeting(en) verander ik onder jouw begeleiding in een onschuldig maar nieuwsgierig meisje. Niet veel later ontmaagd jij mij en verander ik in een gehoorzame sexy vrouw. Ik krijg van jou een nieuwe naam welke ik vanaf dan gebruik als ik als vrouw ben en beloof je loyaal en gehoorzaam te zijn. Vervolgens maak je van mij langzaam maar zeker een geile hoerige slet, leer je mij hoe ik jou volledig dien te bevredigen en leer je mij hoe ik me nederig en onderdanig dien op te stellen.
Dan komt het moment dat ik voor jou op mijn knieën ga en jij mij een halsband om doet zodat er geen vergissing meer kan bestaan over wie de baas is en mijn plek voor eens en voor altijd duidelijk is. Mocht ik me daarna toch nog eens vergissen dat kun je mij vast en zeker op gepaste wijze corrigeren. Ik dien te aanvaarden dat het geen verplichting maar een eer is om jou te mogen dienen.
Ik ben dus niet zozeer op zoek naar een eenmalige ontmoeting maar meer naar een langdurige relatie waarin we steeds een stapje verder gaan en voortdurend onze en met name mijn grenzen opzoeken. Als ik zeg relatie bedoel ik echter wel een pure seksrelatie want ik heb daarnaast gewoon een vriendin. Het maakt mij dus ook niet uit of jij vrijgezel bent of niet. Ook leeftijd is in eerste instantie niet direct van belang. Wel is het belangrijk dat jij mij kunt ontvangen zodat we samen een vaste plek hebben waar ik me volledig aan jou kan onderwerpen, onder jouw begeleiding kan opbloeien tot een echte onderdanige vrouw en jou kan bevredigen geheel naar jouw wensen.
Ik wil nogmaals benadrukken dat ik me volledig vrouw wil voelen en niet een halfverklede man voordat ik me onderdanig kan gedragen. Wanner ik gewoon als man ben dan ben ik over het algemeen vrij dominant maar hoe vrouwelijker ik me voel hoe onderdaniger ik me zal gedragen. Pas als ik me voldoende vrouw voel wil ik door jou anaal worden ontmaagd. Wel zal ik je al direct vanaf onze eerste ontmoeting gewillig pijpen zoals in je stoutste dromen. Ik kan niet wachten om jouw warme zaad over mijn tong te voelen glijden en met gepaste trost doorslik waarna mijn mond open en ik je trots toon hoe braaf ik ben geweest!
Om me volledig vrouw te voelen dien ik er zo vrouwelijk mogelijk uit te zien. Dat wil dus zeggen lingerie, kousen, jarretels, naaldhakken, jurkje, pruik, make-up, sieraden, etc. Op dit moment beschik ik echter over geen van deze spullen. Wellicht dat jij wel over een aantal van deze zaken beschikt waar van ik gebruik mag maken anders zal ik nog even snel (samen met jou) moeten gaan winkelen. Dit heeft wel als voordeel dat je van mij dan echt in het travosletje uit je stoutste dromen kunt maken.
Graag verneem ik mijn fantasieën overeenkomen met jouw ideeën en wellicht kunnen we dan snel een keer afspreken om te kijken of het klikt om eventueel samen een spannende tijd te beleven.
XXX
Misstravo2b@live.nl