Nieuwe ontmoetingsplek op internet

• chris

Hallo meiden, mannen, vrouwen, …

Er is een nieuwe ontmoetingsplek op internet gecreeerd. Dit initatief is non-profit, en wordt door en voor jullie gebouwd. Op dit moment bestaat de ontmoetingsplek slechts uit een forum gericht op crossdressing en een forum-gedeelte waar dating mogelijk gemaakt is.

De bedoeling is om de dating naar wens op te gaan bouwen, ideeen hierover zijn welkom, willen jullie bijvoorbeeld gekoppelde profielen of niet? En om het fakervrij te houden is het wellicht handig een sterrensysteem zoals boys4u die gebruikt erg handig? De ideeen zullen in toekomstige releases worden meegenomen. Ook spelen we met het idee om gratis fotoboeken aan te bieden als daar voldoende interesse voor is. Alle overige plannen, ideeen etc mogen ook op het forum aldaar kenbaar gemaakt worden.

De ontmoetingsplek is te vinden op http://www.crossdressers.nl en ik hoop jullie daar binnenkort te ontmoeten!

• Tim

Hallo, ik ben 38 jr en hygiënisch en verzorgd uiterlijk. Ik zou graag eens met een cross-dresser in contact komen en eens te horen hoe hij het ervaart enz. Zelf ben ik dol op witte nylonkousen en witte panty's. Ik weet niet waarom, maar het is éénmaal zo. Heeft iemand anders dat ook?

• joop

hallo tim

ja ook ik ben een groot liefhebber van nijlons witte of zwarte het maakt mij niet uit zelf draag ik het ook wel eens en natuurlik een mooi slipje en ja als je eenmaal sex hebt gehad met een mooie crosdresser of travo wil je altijd meer

• oudje

Hallo Chris

de link in jouw bericht werkt niet

• jako

Ik vind het geil te weten dat er meer liefhebbers zijn van het af en toe eens dragen van dameslingerie hogehakken en kleding.

ik zou graag een chatten met andere liefhebbers.

gr jako