internet pagina Smutvibes.

  • John

    Hallo,

    Wie kan mij vertellen waar de internet pagina Smutvibes is gebleven??

    Een pagina met veel travestie en prachtige foto's en vooral div contacten. Zijn er nog andere eventuele buitenlandse internet pagina's over travestie en contacten.

    Groeten

    John

    Roosendaal

  • kimmietv

    Het lijkt erop dat smut nog wel bestaan maar ik heb weinig hoop. Eerst stond er dat de site eind januari weer online zou ijn, maar nu is dat weer verschoven naar eind februari. Ik blijf hoop houden… Ik had er nl ook een profiel…

    Liefs Kimmie

  • HAREM der TSC

    die - is ter ziele gegaan -

  • scorpio

    Ik heb er een week of drie geleden nog foto's toegevoegd aan mijn profiel. En ik krijg nu steeds mailnotificaties van reacties op die foto's. Heb geen flauw idee wat er aan de hand is…zou het censuur zijn???? Liijkt me stug…maar een contact van mij in denemarken liet per mail weten dat hun geen problemen hebben…

  • scorpio

    Deze reactie kreeg ik op mijn mail.Ik heb wle gevraagd hoe het dan kan dat ik twee weken geleden foto's heb geplaatst, en gisteren nog een reactie kreeg op één van die foto's.

    Hi, no, one else is having access to the site…the will be back soon.

    On Thu, Jun 24, 2010 at 1:51 AM, MY G.O.D. wrote:

    I life in the netherlands and for some time SV seems to have problems. Recently I posted a few of pictures,and after then it was done.I did it through a link I got and it leaded me to a betaversion? I suposse. Please give me anything (information or a link or so) because my mailbox is filled up with notifications on comments.It seems that other people have no problems.

    Dear regards,

    E.Westenberg

    a.k.a. scorpionl

    Netherlands

  • John

    Hoi Scorpio,

    Misschien is er dan toch nog hoop.

    Het was natuurlijk een top pagina,ik heb door smutvibes een aantal contacten opgedaan.

    Hoofdzakelijk uit Belgie en Zuid -Holland,en zo hebben we aardig wat ervaringen uitgewisseld.

    Bedankt voor je reactie

    Groeten

    john

  • HAREM

    hoi

    smutvibes leeft nog steeds - haperend wel te verstaan - het was van de week eventjes online maar er zijn problemen met mail dus lgt het weer plat

    gewoon afwachten lijkt me

  • kimmietv

    klopt het dat de gehele datatbase is geleegd overigens?

    Ik kan met mijn oude username niet meer inloggen…

  • HAREM

    dat klopt dus niet - alle accounts bestaan gewoon

  • gsstel

    Maar ook wij kunnen niet inloggen op ons oude account en als we een nieuw willen maken dat komt er te staan dat naam en email al bestaan?