gezocht,

• jose

hoi ik zal mij even voorstellen ik ben jose, en een crossdresser, ik weet het al jaren en het verhaal is het zelfde als bij iedereen . het is al in mijn jeugd begonnen , maar de laatste tijd heb ik het gevoel dat ik er meer mee wil gaan doen , zogezegd de puntjes op de I zetten , misschien zijn er mensen in de omgeving van leiden die mij hier in kunnen helpen , ik hou van chic en netjes , mantelpakje en zo , het is voor mij geen sex gebeuren , ik wil gewoon soms even een ander kunnen zijn , en misschien wel als het zo kan worden dat ik niet opval er ok graag mee naar buiten zou willen , ik hoop dat er vrouwen zijn die mij heir in kunnen helpen , ik zit nu als jose achter de pc en zal mij omschrijven wat ik zo ver aan heb , een mooi kanten zwart setje en siliconen borsten aan , en glansende panty met zwarte pumps met 5cm hakken , daar over en nette spijker rok tot op de knie , en en rode zijden blouse en zwarte blaser, zolang je mijn hoofd niet ziet kan ik echt door voor een vrouw van mijn leeftijd 45, en dat is geen leugen en mijn werkelijke leeftijd , zou graag mijn gezicht zo ver laten krijgen door muddel van make up dat het voor echt door kan , ik ben bang dat ik altijd herkenbaar blijf , dit is al een hele stap om hier op dit forum er over te schrijven en mischien hulp krijgen . gr jose

• fotograag

Hallo Jose,

Dat is een mooi, eerlijk en soms herkenbaar verhaal.

Ik vind het zelf prettig om in lingerie te lopen, en dan vooral de sjieke met echte naadkousen en jarretels en naaldhakken.

Hoewel ik wel hetero ben met misschien wat bi-schierige trekjes voel ik me aangetrokken tot crossdressers,

Omdat ik fotograaf ben vind ik het ook leuk om mooie glamour foto's van tv en crossdressers te maken.

Ik kan wel opmaken, maar heb alleen ervaring met vrouwen.

Als je het leuk vindt om te mailen of te msn'en kunnen we mail adressen uitwisselen.

x Nylonlover

• jose

hoi ik zou het leuk vinden maar ik durf niet mijn mail adres zo hier neer te zetten , en een fotoschoot lijkt mij er leuk, en hoe moet ik het zien , kom ik dan naar je toe ? het is erg nieuw voor mij op deze manier

• fotograag

Hey Jose,

Ik ben er ook niet zo gek op om mijn mailadres zomaar hier neer te zetten.

Maar vooruit dan maar nylonloverffn@hotmail.com

x Nylonlover

• Ling

Hallo Nylonlover,

Je verhaal spreekt me aan.

Ik heb ook iets met lingerie, crossdressing en fotografie, en ben ook een bi-schierige hetero.

Het lijkt me wel wat om eens contact te hebben hierover.

Groet, Ling

• fotograag

Hoi Ling,

Voeg me maar toe op msn

Dan kunnen we verder kijken of het klikt.

x