vriendin vertellen over travestie

• Sandra

Hallo allemaal,

Ik heb al een poosje een hele lieve vriendin. Tot nu toe heb ik mijn travestie voor haar verborgen kunnen houden, maar omdat ik geen geheimen voor haar wil hebben, heb ik besloten om het haar binnenkort te vertellen. Ik heb de laatste tijd via allerlei omwegen proberen uit te vinden hoe ze over travestie denkt, maar ik ben er niet veel wijzer van geworden. Ik zou dus graag informatie bij de hand willen hebben, die ze kan lezen, en waardoor ze er misschien wat van begrijpt. Weet iemand waar ik op internet duidelijke uitleg kan vinden over travestie, waardoor ze er misschien wat begrip voor op kan brengen? Ook ben ik benieuwd naar ervaringen van andere tv's ( zowel positieve als negatieve) die het ook aan hun vriendin/vrouw hebben verteld. Ik heb steeds de angst dat ze me gaat verlaten als ik het haar vertel, maar ik vind het bijna net zo erg om een geheim voor haar te hebben. Ik heb veel profielen gelezen van tv's maar ik heb nog steeds het idee dat verreweg de meeste vrouwen er afwijzend tegenover staan. Ik hoop spoedig op reacties. Mailen mag natuurlijk ook.

Liefs, Sandra

• laura

Hoi Sandra,

Ik heb dit ook meegemaakt in mijn vorig huwelijk en het werdt mij kwalijk genomen dat ik dit nooit verteld had, zelfs met hints zoals er toen op tv de travestieshow was en haar reactei was als van bah nou dan wil je het toch niet vertellen.

Later na wat relaties waar ik het gelijk had verteld is het elke keer weer goed opgepakt, ik had geen zin meer in liegen en als het niet begrepen word dan maar niet!

Maar nu heb ik een vrouw die hier helemaal in meegaat en soms wel eens wat voor me meebrengt.

En soms koop ik een leuk jurkje voor haar zonder dat ze daar bij is.

Dus mijn verhaal is kort “vertel het haar gelijk! en dan weet je wat je aan elkaar hebt!”

gr. Laura

• Christa

google Paul Vennix. travestie een serieuze noodzaak….. weet de titel niet helemaal. kan je ook voorbeeld van outingletter sturen. Aantal T- uitingen is ca. bevolking van bv Breda. En belangrijk: hoe kan jij een goede partner zijn al er een geheim tussen jullie staat. Ook in haar belang, want als je je kant ontspannen is dat ook in haar belang. Ook dat je mss wat meer begrip heeft voor vrouwen dingen. Alleen ze zal bang zijn omdat je op haar specifieke terrein komt waarmee een vrouw een man kan boeien. Is en blijft voor de partner moeilijk. Toon dus begrip. Jij hebt er mss jaren over gedaan, geef haar ook tijd, in 5 minuten kan ze het niet begrijpen.

Kijk ook op lkgtent.nl en travestie.org.

sterkte

• HAREM der TSC

hallo sandra,

ik ben de partner van een transseksueel, we begeleiden een andere transseksueel die ook de vriendin is van mijn partner.

er is hierop geen antwoord 1-2-3 te verzinnen noch dat we het kunnen voorkouwen - 1 ding kunnen we wel zeggen, hoe langer je ermee wacht des te moeilijker zal het worden en van uitstel komt uiteindelijk afstel - er kunnen een aantal dingen gebeuren

a- het wordt afgewezen en je kan kiezen tussen ‘je hobby de deur uit of jij geheel de deur uit’

b- het wordt afgewezen - en je hobby komt definitief ten einde - en 60% van hen gaat zogezegd voortaan vreemd.

c- het wordt getolereed doch men wenst er niet mee geconfronteerd te worden

d- het wordt geacepteerd doch men wenst er niet mee geconfronteerd te worden

e- het wordt geacepteerd en je kan dit ontwikkelen binnen de huidige relatie

het ligt er ook aan welk type jullie relatievorm is, is de partner puur hetero dan kan je een reactie als A of B gewoon verwachten, dat kan ik je op een briefkaartje geven, dit is meestal de uitkomst ook

A komt dan ook zeer regelmatig voor, want, de vrouw is hetero en deze verwacht zogezegd een man met een pik en geen persoon waar men in basis verliefd is geworden, meestal wordt door de bekendmaking de relatie al danig verstoord en uiteindelijk komt het gewoon tot een scheiding - vooral ‘gelovige familie omstandigheden’ alwaar iedereen getrouwd is met het tegengestelde geslacht zonder dat er uitzonderingen zijn komt tot A of B

B velen vermoeden dit al als uitkomst - en zo'n 60% doen het voortaan stiekum, anderen scheiden, of doen de spullen weg en dat is het dan - helaas - het zal altijd blijven kriebelen, als de relatie ten einde is zal men dit weer oppakken en een partner zoeken die hier wel open voor staat.

C & D - je zal het buitenshuis moeten gaan zoeken - meestal een vaste vriend(in) die hier open voor staat om de eigen relatie stabiel te houden is de beste oplossing dan ook

E - dat is nog steeds een unicum - dit komt weliswaar steeds meer voor maar is nog steeds te vinden als een hooitje in een speldenberg, zo zeldzaam is dit, een partner zoeken en vinden hierin is nagenoeg onmogelijk.

KEUZE

alles is een KEUZE en als men een slechte keuze maakt kan men 1 ding maar doen - dat is scheiden en opnieuw beginnen, nu met die partner die daar wel open voor staat - dit kan iedereen zijn, man of vrouw, TV/CD, TransGenders, TransSeksueel - en velen vinden hun geluk vanzelf

succes

Sir & sub

• letty

Ik ben een nette hetero dame.

Mijn wereld stort in toen hij mij ( geliefde ) vertelde dat hij een travestie en stiekum s´avonds als een vrouw verkleed de deur uit zonder dat ik weet.

Uit grote liefde ik heb het geaccepteerd maar vertrouwen met hem in bed niet meer.

Ik was bos niet omdat voor wat hij is maar voor wat hij doet .

Hij gaat vreemd met merdere.

• HAREM der TSC

een wijze raad

alle seks met hem middels condoom laten geschieden voortaan - immers vreemd gaan betekend ook UNSAFE SEKS met anderen

hij kan wel zeggen dat hij het safe doet, maar dat wil nooit zeggen dat anderen wel safe zijn zoals ze beweren te zijn

immers - zolang men niet getest is bij bv de GGD op SOA & HIV vrij te zijn is men nog steeds UNSAFE

SAFE is enkel en alleen als minimaal 2 partners het enkel en alleen met elkander doen, men zijn zogezegd seksuele partners van en tot elkander welke verregaande verantwoordelijkheden met zich meebrengt - zo ook nooit met anderen seksuele contacten laten plaats vinden en dat zelfs niet als er een concoom gebruikt zou worden - want je weet nooit of die anderen safe zijn tenzij men dat:

1) regelmatig dat laat controleren

2) dat men dat schriftelijk kan bewijzen per GGD verklaring

3) dat men elkander kan vertrouwen dat de andere nooit vreemd gaat

voldoet men niet meer aan bovenstaande 3 punten - dan is dat gelijk aan UNSAFE SEKS

heel vaak wordt beweerd dat oraal safe zou zijn - NIET WAAR - er zijn van de 73 bekende SOA's totaal 46 welke ook door speekselcontacten worden overgedragen, zoals glamidia (vrouwen worden er onvruchtbaar door). Een drager van een dergelijke speeksel SOA hoeft daar vaak niets ervan te merken, zoals bv ghoneroe en sefylis, maar deze zit dan wel in de keel, door pijpen / deep troat en dat onbeschermt door een condoom geeft deze SOA vanzelf door - zelfs een innige tongzoen is het mogelijk dat deze SOA al doorgegeven wordt aan de volgende die besmet wordt - dat betekend dat ALS de man een condoom draagt en er zijn 2 anderen hem aan het pijpen, dan kan door het speeksel van één der pijpers die een dergelijke soa in zijn keel heeft overdragen aan de andere pijper, de man is dan wel safe, de beide pijpers zijn dat nooit, als daarna ook nog eens er geneukt wordt bij een andere zal het speeksel van welke afkomstig is van SOA-pijper degene die geneukt wordt ook besmetten - zo worden SOA's door stommiteiten en stom gedrag vanzelf aan anderen overgedragen.

qua HIV is oraal zonder condoom wel betrekkelijk veilig - het speeksel bevat een enzym welke het HIV virus van nature afbreekt - wel voorop gesteld dat men bv geen bloedend tandvlees heeft, open mondwondjes zoals blaasjes, dat de keel getraind is voor een deeptroat want anders zal de keel fracturen vertonen welke ruw geschaafd vlees gelijke is welke in wezen een open wond is - zo ook dat het sperma NOOIT doorgeslikt zal worden - alleen dan is het pijpen betrekkelijk SAFE doch enkel en alleen ten aanzien van iemand die HIV heeft.

zoe ook >> www.soa.nl voor meer info over VEILIG vrijen

ik kan je maar 1 ding adviseren - je hebt een eigen verantwoording ten alle tijden over met WIE jij seksuele cntacten hebt en zo ook een eigen beslissingsrecht of een partner die vreemd gaat met anderen nog wel te vertrouwen bent - zodoende bepaald dit of jij een SOA besmetting op wil lopen te ja of te nee

vertrouwen is stap 1 - vertrouwen dat echter geschonden wordt zonder dat men dat weet zegt veel over jouzelf ook - als jij toelaat dat de ander dit vertrouwen mag laten misbruiken zegt dat ook heel veel over de inhoudt van jouw relatie met die persoon - let wel, dit zal van lieverlee steeds erger worden totdat het helemaal mis zal gaan - wees dan niet verwonderd dat je een SOA oploopt welke zeer verstrekkende gevolgen zal kunnen hebben op het toekomstige ongeboren kind of kinderen - er zijn SOA's welke zich pas na 20 jaar openbaren, welke onbewust zijn overgedragen aan een kind over 15 jaar, en daarna na 5 jaar na de geboorte van kind pas openbaar komen met zeer verstrekkende gevolgen voor de rest van dat leven van dat kind

en dat allemaal omdat meneer zijn seksuele bevredigingen bij anderen moest zoeken

let wel - ruim 75% van de mannen welke TV zijn hebben dit stiekeme gedrag - en VELEN daarvan hebben seks met anderen op deze wijze

speel niet met je leven - speel op zeker

sterkte

Sir

• r

Het gaat er in de eerste plaats om dat je trouw bent aan jezelf,daar ligt het geluk.

Angst om wat voor reden ook je vriendin te verliezen is de creatie dat dat ook werkelijk zal gebeuren vroeg of laat.

Als je jezelf dieper accepteert dat je mag zijn wie en hoe je bent maakt het niet of steeds minder uit wat een ander vind.

Als je vriendin niet van je kan houden om wie je werkelijk bent dan houd het op,dat is haar niet kwalijk te nemen evenals dat je jezelf niet kwalijk hoeft te nemen.

Uiterlijk iets verliezen kan innerlijk bevrijden en ware jezelf kun je nooit verliezen.

Sucses en gun jezelf een eerlijke blik in de spiegel die je vriendin is.

• helene zaad

Beste Sandra,

Ik zou niet te lang wachten met vertellen, Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het voor je partner wordt. Uiteindelijk kan dat van invloed zijn op je relatie. Ik heb er 6 jaar mee gewacht en ik had er nog mee gewacht, als mijn vrouw mijn kledingstukken niet had gevonden. De toekomst is hoe je het ook bekijkt een groot raadsel als je het vertelt. Ik weet nu uit eigen ervaring dat het alleen maar lastiger wordt als je het niet vertelt.

Sterkte en groetjes van Helene

• Sandra

Dames, bedankt voor jullie reacties. Ik ga al mijn moed verzamelen om het haar te vertellen.

Groetjes, Sandra