ik ben gek op pantys

• Panty liefhebber

Hallo

Ben een 40 jarige man en al heel lang gek op pantys, draag ze zelf ook regelmatig.

Wanneer ik écht geil ben en de gelegenheid zich aanbied zet ik mezelf wel eens voor de cam op zoek naar gelijkgestemden of liefhebbers, ik kan dan lekker uren doorgaan en uiteindelijk klaarkomen voor de cam.

Ik kick echt op gedragen pantys, dames en travestieten die een pantyfetish hebben zoals ik.

Vandaag heb ik 4 paar nieuwe pantys en één paar stay-ups gekocht, straks lekker de hele avond voor de cam..

Als je dezelfde interesse hebt als mij, mail me dan, ik zal altijd antwoorden, en misschien kunnen we eens lekker samen cammen!

gr

Pantyliefhebber

• Panty liefhebber

Mijn mail adres is

innaphose@gmail.com

groetjes

panty liefhebber

• pantygek

Hallo pantyliefhebber,

Ook ik ben gek op panty's en nylons. Ik droom er elke nacht van en wordt heftig geil als ik een heerlijke paty aantrek. Vooral als ik m;n lul door de panty heen in de spiegel zie. Spuit vaak dwars door m'n panty heen. enfin kan ie weer in de was. Ik heb ook fantasieëen om al likkend langs de binnenkant van je benen langzaam m'n weg op te werken naar je lul en deze door je panty heen in m'n mond te nemen. Ik heb nog veeeeeeeeeeeeeel meer fantasieën maar wil me nog niet meer bloot geven. Hoor graag jouw fantasie. Draag je ook high heels? vind ik ook erg geil. Ook een string strak getrokken over m'n panty vindt ik heerlijk. Mail me alsjeblieft.

• Pantygeil

mmm hou ook van klaarkomen voor cam in mn panty: gwmma@hotmail.com

• Sandra

Je mag me toevoegen op msn.

• Marcel

Ik loop zelf al vanaf mijn 11de regelmatig in pantys en hakken. Vind het ook geil, en ook om zo sex te hebben met andere pantydragende mannen en vrouwen.

• petra tv

hallo ik zie je liever in werkelijkheid lijkt mij wel wat geiler groetjes petra

• anja09

hoi,

hou ook van het dragen van panty s maak me zo opgewonden

als je wilt voeg me maar toe anja.2010@live.nl

• Paul

voeg me toe. Vind het ook heerlijk in panty's te cammen…… itsme71itsme71@hotmail.com

• jako

hmmm heerlijk toch om af en toe eens dameslingerie en pantys aan te trekken.