Ik ben een 19 jarige jongeman uit Rotterdam en zoek
een dominante TV die mij leert wie de baas is.
Sta voor veel open.
Hallo badboy,
Ben zelf een Dominante travestiet die wel een subje (=onderdanige) wil leren wat het inhoud om onderdanig te zijn. Dominantie houd voor mij in dat ik wel een BEETJE rekening houd met wat de sub wil maar dat IK degene ben die bepaald wat er op welk moment gebeurd. Wil graag regelmatig contact met je hebben. Liefst 2 tot 3x per week. Laat je vooraf weten wanneer er weer contact met je zal zijn. Kan/wil je dit niet dan kan je me dat het liefst meteen laten weten want dan ga ik niet verder met je. Wil je dit wel dan GA JE DE TIJD VAN JE LEVEN TEGEMOET. Ik wil graag eerst contact via msn of e-mail. Als dat bevalt misschien wel meer.
REAGEER DUS SNEL. EN OOK ALS JE HET NIET WILT. DAN WEET IK WAAR IK AAN TOE BEN.
Lady Elvira.
Hallo badboy,
Mijn e-mailadres is: travladyelvira@hotmail.com. Wil graag dat JIJ mij een uitgebreide kennismaking e-mail stuurt. Wie ben je wat wil je hoe zie je eruit enz.enz.enz. Weet niet of je van bdsm houd. Als dat zo is wil ik ook graag een Dom/sub lijst. Als je die niet hebt kan je er 1 vinden op www.joja-sm.nl.LET WEL IK KAN OOK HEEL GOED ZONDER DE BDSM HOOR. HET IS NIET VERPLICHT MAAR IS GEWOON EEN OPTIE. BEN EERLIJK TEGEN ME. GA UIT VAN JE HART EN GEVOEL. IK KAN WEL WAT HEBBEN.
Ben vandaag ( zondag) ook regelmatig op msn te vinden dus misschien kunnen we ook daar verder kennis maken. Je mag je aan mijn contact personen lijst toevoegen.
Je Lady
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?