hallo lieve mensen,
ik ben een liefhebber van bruidsjurken,ik vind het schitterend om mensen te zien die een bruidsjurk aan hebben.
ik kijk veel op internet naar foto's/filmpjes van bruiden en travestieten/crossdressers in trouwjurken.
stiekem hoop ik ook eens de bruid te zijn.
ik kijk regelmatig op marktplaats naar trouwjurken,als ik er een gevonden heb die prachtig is en ook nog mijn maat is stuur ik die mevrouw een mail.
maar omdat dit vrij dure jurken zijn en de jurk goed passend moet zijn bij de bruid,krijg je altijd te horen: wanneer kom je langs? wanneer kun je komen passen?
dit is het grote probleem,hoe kun je een bruidsjurk aanschaffen,liefst compleet met lingerie en accessoires,schoenen, zonder dat ze erachter komen dat je een travestiet/crossdresser bent.
dan zit je ook nog met het versturen,het is een normale zaak wanneer je iets prijzig koopt via internet dat je het gaat ophalen dan blindelings je geld opsturen en wachten tot er misschien iets afgeleverd wordt.
ik wil een bruid zijn.
ik kijk hier naar uit en droom er iedere nacht van.
graag zou ik van jullie weten of jullie hier ervaring mee hebben?,hoe hebben jullie dit opgelost? ik ben niet iemand die een bruidswinkel binnen stapt om een complete bruids uitrusting te kopen.
ik heb het ook al op een ander forum geprobeert,ik had hier weinig reacties opgekregen en hoop hier meer te krijgen.
ik had vroeger een filmpje van 6pack en dit heette :“steven wil een bruidsjurk”
dit is een filmpje dat steven een bruidswinkel binnen gaat en verschillende jurken past,hellaas ben ik dit filmpje kwijt.
als ik nu op zoek op het internet en wanneer ik het wil openen komt er alleen reclame.
kennen jullie dit filmpje? heeft iemand dit vroeger gedownload? ik zou het graag willen zien.
ik hoop op vele reacties met advies en ervaringen van anderen,foto's zijn ook altijd welkom.
groetjes van iemand die hopelijk een bruid kan zijn in de toekomst,
danielle