Afspraakje

• Fransisca

Ik zou wel eens een afspraakje willen met een andere travestiet in de buurt van Amersfoort. Ik kan helaas niet ontvangen, maar misschien kan een wandelingetje in het bos of zo ook. Ik hou zelf van ‘nette’ kleding, zoals een lange rok, suede laarzen, etc, dus geen lak en hoerig gedoe. Ik fantaseer over sex met een man als vrouw, dus zou je graag willen pijpen / gepijpt worden en neuken / geneukt worden (met condoom). Ik heb het nog nooit gedaan, maar het lijkt me fantastisch. Heb je een keer zin, mail me dan en dan kunnen we elkaar misschien een keer ontmoeten.

• tvpatrice

hoi ik heb al eerder op je reageerd als je zin heb om langs te komen .je ben welkom ik hou ook van nette kleding.en zoek een maatje,wie weet reageer en ik stuur je een foto grt patrice tvpatrice@yahoo.com

• Charlotte

He hallo ik ben ook een leuke nette travestiet uit de buurt van Amersfoort. Hou erg van trendy en heb wel zin in een gezellige avond als meiden onder elkaar. Mischien vanavond? Laat maar horen. Mijn mail adres is charlotte_T-girl@hotmail.com

• adrieenetv@live.nl

hoi Fransisca,ik ben Adrieene en kom uit de buurt van Zwolle.

Ook ik draag graag nette kleding zoals lange rokken en jurken met daarboven een jasje

Dus niet hoerig of zo,en draag dan een korte zwarte pruik en ben netjes opgemaakt.

Af en toe ga ik naar buiten om een stukje te wandelen en het lijkt mij heel erg leuk

om dat eens samen te doen.

Lijkt het je wat?

Graag hoor ik wat je ervan vindt.

Groetjes Adrieene,adrieenetv@live.nl

• SpookyM59

Dames,

ik woon ook in Amersfoort. Kan niet thuis ontvangen en weet niet wat ik precies ben (travestiet of crosdresser). Waar ik altijd graag naar kijk draag ik ook graag. Ik heb wel nette kleren maar noem het zelf meer hoerig (ookal heb ik op mijn cowboy laarzen wel een lange zwarte rok).

Met hoerig bedoel ik dus 12 cm hakken, bh vulling Cup D/E en rokjes van 32 tot 42 cm (ookal heeft een kennis waar alles ligt besloten de loten te vervangen zodat ik er niet meer bij kan. Zelf ben ik 2m lang.

In het openbaar als Samantha rondlopen durf ik (nog) niet, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik mijn snor niet kan wegsminken en dus een masker draag.

Ik fantaseer al jaren om als hoertje door een man in mijn 2 openingen, met condoom, genomen te worden of een vrouw te moeten beffen of een travestie te pijpen etc. Misschien ga ik wel een keer naar de bioscoop van Erotica het moet daar erg gezellig zijn.

Misschien kunnen we een keer afspreken?

Samantha

• eva

hoi francisca,

ik ben eva, 34 jaar en kom uit amersfoort.

ik zou heel graag eens met je gaan wandelen.

ben net als jij een chique dame, en ben op zoek naar een leuke vriendin in de buurt.

hoor graag van je,

xxx eva