sexy trav met puur natuur b-cup borsten zoekt contact

• s.

sexy bi-trav, eind 30 zoekt leuk/lekker contact. draag graag sexy lingerie, heb puur natuur cup-b borsten met gevoelige tepels. ben over hele lichaam gladgeschoren, met 17cm geschapen en ben vvor heel veel in zonder echte extremen. wil echt vrouwtje zijn voor je, je dus verwennen en zelf als vrouwtje verwent worden en ook geneukt. kan heel zelden ontvangen, wel verplaatsen mits afstand te doen is, woon zelf in achterhoek/twenthe. zoek al lang en fakers en afhakers en fotospaarders reageer ik niet meer op. hopelijk treffen we elkaar snel. ps ben dus trav met borsten en geen shemale.

• H1

Hallo S, je profiel ziet er leuk uit.ik dacht ik stuur ff een berichtje.en ik ben in voor een geile date.Ben 45 jr en kom uit Noor-Brabant. ik hoop wat van je te horen. Groetjes, H1

mail naar h1@onsmail.nl

• marsha

Hoi S,

Wat een heerlijk berichtje om te lezen. Als je zin hebt in een heerlijke date met een andere travetiet dan moet je zeker reageren. Ik hou ook van heerlijke lingerie, met panties of hold up kousen, laklaarzen met hoge hakken. Ik draag cup C maar ze zijn helaas niet echt.

Voor mij is verplaatsen geen probleem anders kunnen we onderweg een keer treffen?

Ik kijk uit naar je reactie!

Groetjes

Marsha

• travo kelly

hoi s ben een beginnende travo uit oldenzaal zou je graag willen leren kennen missy_kelly@live.nl mvg kell

• c.

ben een jongen van 25 en nieuwsgierig….ben geschoren en redelijk onervaren en misschien kan jij mij helpen met mn droom en ik jou….verplaatsen en afspreken is geen probleem hopelijk hoor ik wat :)

xx c.

• John

Hallo S.

Het lijkt me erg leuk om jou eens te ontmoeten.

Ik kan ook niet ontvangen maar een date in een sexbios,in hengelo of enschede, lijkt me ook erg geil

Mail me maar eens, ben een Biman van43

oldenzaal40@hotmail.com

Groetjes John.

• sandro

ey sexy ik ben sandro en wil je graag beter leren kennen ik ben 23 italiaans zwart haar en bruine ogen ik hoop dat ik snel wat van je hoor xx sandro

• Jacky

Hoi sexy trav.

Heb met veel interesse je profiel en verlangens gelezen,en dat spreekt me erg aan.

Hopend meer van je mogen vernemen,om eventueel wederzijdse gevoelens en interesses uit te wisselen…..met warme groetjes= Jacky

• cali

ik zou je graag eens willen verwennen…..zin om een afspraak te maken?

• alesandro

ey sexyy je bent egttt sexxyyyyyy ik wil je graag beter leren kennen ik ben alesandro 23 jaaroud kom uit italie sardegna zwart haar bruine ogen heb je oook msn ik hoor het wel sexyyy ciao