travestie en sissybaby

• man in mannen of jongens kleding

travestie en adult sissybaby zijn is stom en is een uiting van onvrede met je eigen geslacht.

Ik ben een dol blije man met mannen of jongens kleding en ben tevreden met mijn man zijn.

Ik ben dus geen travestie en ook nooit adult baby laat staan adult sissybaby . ik ben wel adult kind maar wel gewoon een jongen want ik ben ook met een piemeltje geboren dus blijf een man.

travestie en sissybaby jullie jozef Mengele is al dood en kan niet van jullie een vrouw maken laat staan weer een baby meisje.

• luc

Geachte anonieme held,

Ik ben ook een zeer manachtige man in mannenkleding, voorheen in jongenskleding, maar ik heb grote moeite met uw hufterige opmerkingen. Wat doet u op dit forum? Als u niets heeft met TV´s verdwijn dan en laat ieder in zijn of haar waarde.

Ik daag u uit om de discussie prive met mij voort te zetten, zodat u dit forum niet verder vervuilt. Geef me uw e-mailadres of vraag me anders het mijne.

Luc

• sybo

Hee vervuiler,

Ik ben het volledig met Luc eens! Wegwezen hier, of anders wil ik je wel persoonlijk te woord staan: syb.vergouwe@gmail.com

Syb

• crossdresserr@live.nl

is wel duidelijk manne die zo reageren.zijn meestal zelf bang om te erkennen wat ze zelf graag willen maar niet durven omdat ze zo man zijn pfffffff wake up dude en doe wat de meeste op dit forum wel doen.kom ervoor uit wat je fantasie is.wel duidelijk dat je weinig hersens heb zou een mengele zoeken misschien dat die je uit je leiden kan lossen.god heeft zeker stoned toen die jou te wereld bracht.

• man in mannen of jongens kleding

wees gewoon tevreden blijf een man maar gedraag je als een kindje.

maar blijf weg bij dat ab-dl tuig de luiers.org en de ab-dl-tb-club

• SpookyM59

Ben ik blij een vent met een buikje te zijn die zo nu en dan eens alle remmen losgooit. Naaldhakjes combineert met een lekker sexy kort rokje en een gevulde bh cupF. Wat er verder gebeurd maakt niet uit.

Ik voel me lekker en vooral verlost van spanningen.

Oja ik heb natuurlijk wel iets tussen mijn benen hangen wat ik regelmatig blijf gebruiken.

Sam

• ChristelTV

Kan iemand deze discusie niet sluiten.

Die persoon is gewoon zielig.

Want als je moet gedragen naar wat voorn geslacht je bent, moet je je ook gedragen naar je leeftijd en je dan gaan kleden en gedragen als man en niet als jongetje.

Aan dit soort mensen gaat de maatschappij kapot men wil niets meer accepteren en denken alleen maar aan zich zelf en wat zij normaal vinden dat is goed en iets anders niet

Mij maakt het niet uit wie of wat je bent, zolang je een ander er niet mee tot last bent moet best veel kunnen.

Liefs Christel

• man die adult kind is

ik looop lekker in een luier en ben gewoon een jongetje

ik hoef geen wijfen kleding ik ben tevreden met mijn geslacht

• ChristelTV

Wie zegt dat wij ontevreden zijn dan??

Dat maak jij er van.

De enigste die ontevreden is ben jij.

Jij had een klein kind willen blijven en dat gebeurde niet en dat is jou probleem