Zijn hier nog beschaafde kerels van enig nivo?

• Nathalie

Zijn hier nog beschaafde kerels van enig nivo, die in ieder geval in staat zijn om enigszins normaal Nederlands uit te kramen en niet direct platvloers zijn?

nattie.van.weerden@gmail.com

• Jessica

Hoi Nat,

Net wat je zegt. De meesten lopen alleen maar hun pik achterna, zonder dat er een fatsoenlijk woord uitkomt. Neem nou die Romarinho, die is niet eens in staat om drie woorden foutloos Nederlands achter elkaar in te toetsen en die denkt dan even hier te kunnen scoren. Nou, je ziet het aantal reacties ;-)

Liefs,

Jess

• bartje klapdeur

:D hahaha mooi ga zo door dat mag ik wel!

• Peet

Ik kan wel zeggen dat ik beschaafd ben, maar dat moet ik nog altijd laten zien aan de ander, met wie ik te maken. Als man heb ik hier regelmatig advertenties geplaatst en mijn verlangen op een respectvolle wijze bekend gemaakt. Daarop een aantal leuke reacties gehad. Dus denk ik, straal eerst respect uit het respect keert naar je terug.

Vriendelijke groet, Peet.

• Jessica

Ja dat is waar. Mensen als Peet, Luc, Sybo komen beschaafd over, dus sorry als die zich eerder aangesproken voelden. Met de laatste twee heb ik zelfs persoonlijk contact gehad en dat is me uitstekend bevallen.

Jess

• Peet

Jessica, zou ik je ook een keer mogen ontmoeten?

Groetjes, Peet.

• Sybolt

Dank je voor de goede reclame Jess!

Dames, deze beschaafde jongen is als volgt te bereiken: syb.vergouwe@gmail.com

• Jessica

Hoi Peet,

Mail me: jessica.leeuw@gmail.com

• Luc

Ja, ook dank namens mij. Ik sluit me geheel bij Sybo aan;

dus dames, voor al uw voordeel: lucstee@gmail.com

• safe1@live.nl

Hoi Nathalie,

Ik ben dus niet de enige die zich daar aan stoort. Prettig te horen, want je denkt wel eens, dat je de enigste bent die er zo over denkt. Gelukkig blijkt dat, gezien de reacties, niet zo te zijn.

Overigens, ik durf mijzelf wel enige beschaving toe te dichten. Echter, wat voor de ene “beschaving” is, is voor de ander “barbaars”!

Groetjes, Jos