Zijn hier nog beschaafde kerels van enig nivo, die in ieder geval in staat zijn om enigszins normaal Nederlands uit te kramen en niet direct platvloers zijn?
nattie.van.weerden@gmail.com
Hoi Nat,
Net wat je zegt. De meesten lopen alleen maar hun pik achterna, zonder dat er een fatsoenlijk woord uitkomt. Neem nou die Romarinho, die is niet eens in staat om drie woorden foutloos Nederlands achter elkaar in te toetsen en die denkt dan even hier te kunnen scoren. Nou, je ziet het aantal reacties ;-)
Liefs,
Jess
Ik kan wel zeggen dat ik beschaafd ben, maar dat moet ik nog altijd laten zien aan de ander, met wie ik te maken. Als man heb ik hier regelmatig advertenties geplaatst en mijn verlangen op een respectvolle wijze bekend gemaakt. Daarop een aantal leuke reacties gehad. Dus denk ik, straal eerst respect uit het respect keert naar je terug.
Vriendelijke groet, Peet.
Hoi Nathalie,
Ik ben dus niet de enige die zich daar aan stoort. Prettig te horen, want je denkt wel eens, dat je de enigste bent die er zo over denkt. Gelukkig blijkt dat, gezien de reacties, niet zo te zijn.
Overigens, ik durf mijzelf wel enige beschaving toe te dichten. Echter, wat voor de ene “beschaving” is, is voor de ander “barbaars”!
Groetjes, Jos
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?