lekker strak voorkantje in mijn slipje (is dit een risico voor mijn geslachtsdeel)

• Marlies

Ik loop de heledag met een damesslipje , met mijn manlijkheid naar achteren .(het voeld alsof ik een echt kutje heb).Ik weet niet of dit nadelige gevolgen heeft voor mijn geslachtsdeel , wie weet het andwoord?

Ook draag ik regelmatig nylons , BH's , lak mijn nagels enz. , word hier erg opgewonden van

Marlies

• romarinho

wat ik weet is doe wat je moet doen als het er lekker uit ziet kom ik wel langs om je te pijpen

• Niels

Hoi Marlies,

Ik kan me voorstellen dat het het een opwindend gevoel vindt, maar let op dat je de bloedtoevoer van je geslachtsdeel niet teveel afknelt. Zodra je te lang ongebruikeijke tintelingen of gevoelloosheid merkt, dan is de doorbloeding niet goed. Ook als de kleur grauw of wit wegtrekt.

Ik wil er weleens naar kijken, hoor ,voor alle zekerheid. Mail dan naar Dr. Niels: kezebees@gmail.com

Groetjes,

Niles

• luc

Hoi Marlies,

Ik reageer misschien een beetje laat, maar ik vond je posting toch wel een beetje apart. Ik kan me voorstellen dat je je afvraagt of het geen kwaad kan, maar wat dat betreft sluit ik me aan bij de opmerkingen die Dr. Niels reeds gemaakt heeft.

Desondanks ben ik benieuwd naar je andere achtergronden en of je mogelijk interesse hebt voor een romantisch afspraakje.

Zo ja, mail me dan via: lucstee@gmail.com

Groetjes,

Luc