wil zo graag eens flink

• yeidimi

hey,ben all voor langer tijd een secret crossdresser,en na 1 heerlijk avontuur alweer 3 jaar geleden begin ik steeds meeer te verlangen naar weer contact met 1 of meerdere stellen/CD/TS/TG/TV (of alleen goed uitziend en verzorgde jongens/mannen alleen)ben zelf single en zie er verzorgd uit.ben 38 jr .slank.1m90.nylon/panty fetish.alles bespreekbaar op bekende extreme na.dus zoek jou/jullie voor niet eenmalig maar vast contact

om me heerlijk te laten gebruiken als nylon/latex sletje.verlang hier echt naar en kan wel wat hulp gebruiken.met make up enzo voor finishing touch.om daarna heerlijk met jou/jullie geilesex te hebben.ben verzorgd en clean.heb verder geen wissellende contacten,dus hoop op echt serieuze reactie s.iedereen krijg antwoord terug.

• Ger

Hallo Yeidimi

Daar ik lees dat je nylon draagt is mijn vraag of je weet waar ik doorzichtige,huidkleurige slips (een panty zonder kousen) kan kopen of bestellen.Heb een paar gehad ,zijn versleten, en wil weer een paar nieuwe kopen,maar ben hed adres(internet) kwijt.

Ik hoop dat jij me kunt helpen aan een nieuw adre(internet ofwinkel)

Bvd en groetjes Ger

• crossdresserr@live.nl

Ger Schreef:

——————————————————-