Hoi iedereen
Ik ben een transseksueel, ik ben geboren als man, wil als vrouw verder door het leven, maar nog niet begonnen
aan de (hormoon)behandeling.
Ik kleed me ook vrouwelijk, alleen ben ik vrij exhibitionistisch, ik heb altijd korte kleding aan, ook in de winter.
Het dragen van (zeer) korte kleding of weinig kleding wil ik eigenlijk alleen beperken tot de gelegenheden
waarin het kan.
Ik ben dan ook op zoek naar werk in een (nacht- of erotische) club achter de bar bijvoorbeeld, waarbij je weinig kleding aan mag hebben.
Ik hoef niet betaald te worden, alleen de reiskosten wil ik vergoed hebben, voor de rest hoef ik geen geld.
Of dansen, maar dan moet ik dat wel nog leren. Maar ik ben bereid om het te leren.
Ik wil ook wel werken voor mensen, waarbij ik als een soort slaaf kan fungeren in weinig kleding.
De gastheer of gastvrouw bepaalt welke kleding ik wel of niet aan heb (het liefst zo kort mogelijke kleding) en dan bijvoorbeeld huishoudelijke dingen doen.
Ook het mij aanraken of mij strelen heeft mijn prioriteit, alleen ben ik niet uit op andere vormen van seks.
Ook voor stellen wil ik wel werken, die het bovenstaande ook leuk zouden vinden.
Ook voor het bovenstaande wil ik weinig geld hebben, alleen de reiskosten, voor de rest doe ik het op vrijwillige basis.
Ik val wel op vrouwen, dus het liefste werk ik wel voor vrouwen en stellen.
Ook bij vrijgezellenfeesten voor vrouwen en homo-mannen wil ik best wel komen strippen, ook al omdat ik dus lichamelijk nog een man ben. Ook gratis (alleen dus reiskostenvergoeding).
Wie kan me helpen?
Groetjes
Eefje