eerlijk contact gezocht

• Marlies

Hallo,

Ik ben Marlies, kom uit Nijmegen en ben 35 jaar. Het T zijn is mij niet onbekend maarja wat ben je dan TV of TG of TS…ik weet het niet eigenlijk. TS ben ik zeker niet want persoonlijk zou ik geen verandering willen van de sexe zegmaar. TV dat dekt de lading niet denk ik, het best past dan TG.

Wat/Wie ik zoek is eerlijk en leuk contact, keertje samen uitgaan (ergens iets drinken, lunchen, bios). Ik sta voor veel dingen open maar ben niet iemand die meteen ergens in duikt als je begrijpt wat ik bedoel. Dus als er een leuke man/vrouw/T-vrouw is die het leuk lijkt om eens verder te kletsen dan hoor ik het graag. Veel plezier ieder geval en tot snel.

groetjes

Marlies

marlies_laus@hotmail.com

• Janneke

hallo Marlies, mijn naam is Janneke 42 jaren ik woon in de directe omgeving van Nijmegen, de stad waar ik regelmatig ga shoppen weliswaar gewoon als man maar er zijn winkels waar ze me ook kennen als femme, ook ik ben een tv die niet op de 1e plek heeft staan om gelijk plat te gaan. Ik bouw liever een vriendinnen contact op gebaseerd op eerlijkheid, respect voor elkaar en anderen om zodoende als het klikt samen dingen te gaan ondernemen, hoor graag je reactie.

mvg Janneke

• Marlies

Hoi Janneke,

Leuk! lijkt me gezellig om kennis te maken. Je kunt me mailen als je wil zodat we niet “out in the open” alles hoeven te bespreken ;)

In Nijmegen ken ik ook goed mijn weg! Als femme kennen ze me niet in Nijmegen maar zijn plaatsen waar Marlies wel eens gezien is. Je reactie spreekt me heel erg aan en ik denk ook dat we dezelfde ideeen bij hebben hoe een vriendschap is en kan zijn. Respect en vertrouwen staat voorop maar dat geef je ook eigenlijk aan. Tot snel!

groetjes

Marlies

Janneke Schreef:

——————————————————-

> hallo Marlies, mijn naam is Janneke 42 jaren ik

> woon in de directe omgeving van Nijmegen, de stad

> waar ik regelmatig ga shoppen weliswaar gewoon als

> man maar er zijn winkels waar ze me ook kennen als

> femme, ook ik ben een tv die niet op de 1e plek

> heeft staan om gelijk plat te gaan. Ik bouw liever

> een vriendinnen contact op gebaseerd op

> eerlijkheid, respect voor elkaar en anderen om