Limburg

• Remy

wie komt er uit de buurt van limburg.

woon vlakbij venlo.

kan verplaatsen niet ontvangen.

• p

wat zoek je patricetv uit oostrum

• Janneke

hallo Remy, ik kom uit Boxmeer, maar ook mijn vraag is hetzelfde als die van Patrice, aangezien je oproep erg onduidelijk is, dus laat ons even weten wat je bedoelt ?

• patrice

ik wil wel weten wie is janneke grt patrice

tvpatrice@yahoo.com

• Remy

ik zoek een iemand om leuk mee af te spreken en ergens het gezellig te maken.

• remy

ik zoek een ts of crassderesser (vrouwelijke).

om ergens mee af te spreken en het erg warm te maken.

gr remy

• p

tvpatrice@yahoo.com

• sambadanseres

Hoi Remy, Patrice en Janneke

Ik ben een transseksueel uit Venray.

Ik ben man, ben nog niet begonnen aan de hormonenbehandeling.

Ik ben eigenlijk ook wel op zoek naar een gelijkaardig iemand als ik, voor vriendschap.

Groetjes

Eefje

• Janneke

hallo Eefje, kun je iets meer over jezelf vertellen gezien leeftijd, leefstijl enz. of wil je dat niet openlijk doen maar in een prive email, laat het me effe weten wat je precies zoekt/wil.

mvg, Janneke

• sambadanseres

Hoi Janneke

Dank je wel voor je mail.

Ik ben er 32, ik woon in Venray, maar ik hou veel van natuur.

Daarom wil ik me in de toekomst in de Veluwe vestigen (in de buurt van Apeldoorn).

Ik ben eigenlijk nog een tv (operatie en hormonenbehandeling moeten nog komen), maar ik weet zeker,

dat ik die hormonenbehandeling en operatie wil laten doen.

Ik hou heel veel van sport (met name balsporten) en samba-dansen en (erotisch) paaldansen.

Ik ben exhibitionistisch, dus ik heb het liefst zo weinig mogelijk kleding aan, zelfs naar buiten toe.

Nu in de winter is dat natuurlijk moeilijker dan in de zomer.

Ik zoek eigenlijk iemand die redelijk sportief is (hoeft geen tv,ts of tg te zijn), eigenlijk het liefst een vrouw,

maar mannen zijn eigenlijk ook welkom. Ik ben bi en daarom ben ik op zoek naar een persoon, die ook bi is.

Op zoek naar een persoon voor een vaste relatie, uiteindelijk.

Ik wil wel eens uitgaan naar de café/discotheek voor homo's, lesbiennes, travestieten, transseksuelen, transgenders,

biseksuele. Die café/discotheek bevindt zich in Apeldoorn.

Groetjes

Eefje