Lieve Sexy TV gezocht

• Fotograag

Hallo, ik ben een goed uitziende 47 jarige man

Ik ben op zoek naar een lieve sexy TV die graag echte kousen draagt om mooie en spannende foto's te maken.

Heb eigen fotostudio maar nog geen ervaring met TV's

Hoor graag van je x

• britttv

mail mij eens, wil graag nieuwe fotos laten maken.

google maar eens op britttv voor een voorproefje

• diana

hoi ik ben een beginnen tv tje en wil inderdaad sexy fotos laten maken

ik kom uit brabant en wacht je bericht af

• fotograag

Hoi Diana,

Mail me even via nylonloverffn@hotmail.com dan kunnen we kijken of we wat kunnen afspreken.

Groet x

• karelien

hoi fotograafje,

Ik ben een beginnend crossdresser/tv maar wil graag mooie kiekjes laten schieten, ben een hoerig typetje dat altijd gekleed is als een sletje o.a in mini-strak truitje-jarretels met kousen en high heels, heb ook 2 pruiken, make-up gaat nog niet zo goed.

voor evt contact mijn e-mail = hetzelfde als mijn msn nl karelien@live.nl

groetjes karelien

• Janneke

hallo Diana, ik kom ook uit ons mooie Brabant niet als begint tv maar vind de stap om foto's te laten maken best wel groot dus dacht ik misschien kunnen we elkaar beter leren kennen en t.z.t. gezamelijk gaan, is dat een idee? Ik wil graag ook op deze manier een vriendinnenkring opbouwen, want met meerdere meiden onder mekaar is toch veel gezelliger als alleen. Mocht je het leuk vinden, dan verneem ik dat wel van je of van anderen.

brabantse groetjes Janneke

• fotograag

Hoi Janneke,

Jullie zijn allemaal welkom.

Als je een mailtje stuurt naar nylonloverffn@hotmail.com dan stuur ik je een paar voorbeeldjes van de foto's die ik maak.

Het wordt ongetwijfeld een leuke gezellige en spannende dag.

X