18 jarige jongen wil billenkoek van tv/ts

• badboy18

Hallo ik ben een 18 jarige jongen uit rotterdam. Ik zoek een tv/ts die mij een stevig pak slaag wil geven.

Graag alleen serieuze reacties op: revisited@live.nl

• Vaderfiguur

badboy18 Schreef:

——————————————————-

> Hallo ik ben een 18 jarige jongen uit rotterdam.

> Ik zoek een tv/ts die mij een stevig pak slaag wil

> geven.

> Graag alleen serieuze reacties op:

> revisited@live.nl

Het zal wel te laat zijn.Je staat er tenslotte al een poos,zo te zien.Maar goed toch effekes kijken of jij nog op zoek bent,Ik ben een man van 55.en zou heel graag contact willen met een jongen van jouw leeftijd.Het geven van een pak voor de broek is dan een belangrijk onderdeel van het contact.Ik ben niet heel erg ervareb hoor.Ik heb twee maal een vriendschap gehad met (iets oudere)jongens,en die gaf ik,regelmatig,ik een flink pak voor de broek.Over de knie.Het gaat mij dus om een soort vader/zoon vriendschap.Niet eenmalig.geen avontuur.Helaas voor jou ben ik geen travestiet.Ik lees nu pas dat je dat zoekt.Dus helaas geen kans.Toch jammer.Ik had graag een ‘zoon’gehad,En ik had je graag over mijn knie gehad.Naast allerlei andere dingen(sport,spel,muziek,praten,genieten van ondergoed)Maar goed ik ben een oprecht goed mens.Homo.Lief en betroiwbaar.Ik mail het maar.Had pas te laat in de gaten dat je van een heel iemand anders een pak slaag wilt.

Heb ik dat!!!!!!!!!groetjes pjotter

• michel(le)

ben een 19jarige beginnende tv die jou wel billenkoek wil geven in ruil voor lingerie of kleding ;)

mail me of voeg me toe op msn als je interesse heb

ciaoo

xxx

• zoon

Hallo Vaderfiguur, waar kom je vandaan? Ben een verlegen man van wel al 45 maar veel jonger voelend en zou best je zoon willen zijn, alleen ik ben dan wel weer liefhebber van het me kleden als meisje en verder gewoon naast regelmatig billenkoek en meer ook leuke gezellige dingen samen