Leuke jongen uit Friesland zoekt tv/crossdresser

• John

Hallo allemaal!

Nu woon ik in het mooie Friesland, maar qua leuke tv/crossdressers vinden is het toch moeilijk bij mij in de buurt :( Hopelijk lukt dat via deze weg!

Ik zoek een leuke, lieve travestiet/crossdresser van rond mijn eigen leeftijd (dat is 23 jaar), voor leuk email contact, spannend eenmalige contact of iets serieus. Ik wil graag wat mensen leren kennen die zich in het wereldje bewegen om zo meer mensen te leren kennen. Spreekt dit je aan? Dan hoor ik graag snel van je :D

• david J

Hi, i live in the area. I am interested. I think we share the same ideas. Drop me an email. Speak soon. D

• kinky rachelle

Hoi ben kinky en geil t girltje omgeving Groningen. Zullen we verder emailen.

X kinky

• tumman

nou groningen is ook niet zo ver van hier, overijssel!, kben ook 23 kben wel geintreseerd in jou kinky rachelle

heb je msn?

• henkie

Hej ik ben henkie uit friesland ben tweeentwintig jaar jong en zou graag met je in contact komen want ik ben een crossdresser en ik zoek meer spanning dan voor me zelf alleen te kleden dus laat wat van je horen en je krijgt zekerbericht terug!!

-xxx-

• cloud

Hey, ik ben een jonge knul van 21 jaar uit zuid-holland. We wonen niet zo dicht bij elkaar maar als je zin heb om me toe te voegen op msn om te chatten of misschien wel te cammen of foto's van elkaar sturen, stuur dan zeker een berichtje terug.

• irene

welke jongen uit friesland wil met mij mailen?

1 75 lang ben ik

rook en drinkt niet

blauwe ogen

en donkerblond haar

ik woon op mezelf in friesland

• zonnig

Hoi Irene,

Maak even een ID aan dan kunnen we prive mailen zonder dat anderen onze adressen zien.

Groet,

Zonnig

• tv CINDY

Kom uit leeuwarden en ben crossdresser… ja in Friesland valt het een beetje tegen ben zelf ook op zoek.

voeg me maar toe op msn garuda424@hotmail.com

xxx liefs cindy