Ancella TV zoekt een lieve partner voor dating

• Ancella Meijkens

Hallo, lieve ‘dames’ en heren. Ik ben Ancella Meijkens, een elegante, charmante travestiet van 53 jaar. Ik hou van rijgcorsetjes, mooie lingerie en hoge naaldhakken. Ik ben bijna 2 meter lang en op hoge hakken ben ik dus nog 15 cm langer. Slank ben ik ook, en daardoor heb ik nog een heel goed figuur voor een dame van 53. Lange benen met mooie kousen of panty’s, korte rokjes en hoge naaldhakken, dat is mijn kledingstijl. Maar ook stijlvol en decent gekleed gaan hoort bij mij. Maar altijd sexy en supervrouwelijk. Zoekt u dat ook, kijk dan eens op mijn weblog naar mijn foto's. Ik zoek een ‘TV-vriendin’ of een leuke vriend voor een vaste relatie in de weekenden. Wel graag een beetje van mijn eigen leeftijd of ouder en graag alleen stijlvolle heren die weten dat een dame als ik graag onderhouden wordt en dat ook kunnen waarderen. Verder ben ik erg netjes en hygiënisch. Ik rook niet en ik gebruik geen alcohol. Tatoeages heb ik niet en ook geen piercings. Ik loop altijd op hooggehakte pumps en ik show graag mijn lingerie. Bondage en soft -SM vind ik heerlijk Ik ben wel een luxe meisje. Geen harde onaangename dingen, maar liefst een heel strakke bondage op een goed bed, zachte meubels enz. Deze spelletjes wil ik wel graag met een vertrouwde partner doen. Dus bent u die lieve en stijlvolle man van middelbare leeftijd of een vrouwelijke tv-vriendin. Dan wil ik heel graag met u in contact komen. Ik woon in het midden van het land en dus is het handig als u daar ook woont. Ik kan niet ontvangen dus het is noodzakelijk dat u dat wel kunt. Meer informatie vind u op mijn weblog: www.netlog.com/ancellameijkens. Liefs van Ancella

• jannie

Hoi Ancella,

Ik voelde me echt aangetrokken door jouw profiel op dutchcontacts.

Ik ben een Vlaamse manager, die in Nederland werkt en er heel veel logeert !

Ik val echt op heel vrouwelijke tv's, die zich optutten en als vrouw sensueel met me samen zijn !

Ik ben ontgoocheld in het feit dat alle advertenties enkel op sex zijn gericht en nooit op het opwindende van een rollenspel.

Ik zou jou dus graag heel graag willen ontvangen en jou volledig willen bevestigen in jouw rol als vrouw.

Het zou me echt opwinden jou te kunnen opgewonden zien ‘flaneren’ in deze uitdagende kledij.

Het is me dus ook niet om de sex alleen te doen maar eerder aan alles die er eventueel aan voorafgaat….

Opwindende hartstocht…

Mag ik jou even ontvangen en bewonderen ?

Ik ben 53 jaar net als jij !

• SpookyM59

Ancella,

Leuk verhaal en komt heel erg overeen met mij.

Ben 51, 205 cm lang en dus op hakken een reus. Draag ook lingerie en sexy rokjes.

1 groot verschil jij bent super slank en als ik de fot's mag geloven ook echt een dame om te zien. Ik draag 120 kg mee.

Samantha

• Leerlover

Hoi Ancella, ik hou ook erg van dat soort dingen. Het lijkt me wel wat…

• said

dag ik wil graag met je in contec wil kom ik hou van de slank als je van pijpen ho…..

• Rik

Hoi,

Ik ben een man van 49 en woon in Hlversum, heb ervaring met travestie…. ben zelf jaren tv geweest maar door de kinderen thuis gaat het niet meer.

Jij bent een erg mooie vrouw en zou graag in contact komen met je.

Mail mij op Rinie26@hotmail.com

X Rik

• josje

Hou Rik, je verhaal klint mij heel bekend. Mischien kunnen we via mail wat kennismaken.

Juultjemontagne@hotmail.com

Gr Josje

• michielvz

Dag Ancella,

Wat ben je een mooie verschijning! Ik zou je graag beter willen leren kennen, maar ik ben wel wat jonger dan je waarschijnlijk zoekt; 32 jaar. Een relatie in de weekends is wel wat ik zoek, en ik weet zeker hoe ik je moet behandelen. Ik woon ook in het midden van het land (als Arnhem daaronder valt tenminste.) Mocht je toch interesse hebben, dan hoor ik graag eens van je!

Michiel