wie kan mijn helpen

• diana

hoi wie kan mijn helpen ik ben een travestie en het lijkt mijn een uitdaging om eens een keer als een turkse vrouw gekleed te zijn met alles er op en er aan groetjes diana

• jeroen

je kan om te beginnen je snor laten staan

• peter

vergeet niet een hoofddoek op te zetten en een schokkerende kleurencombinatie in je kleding.

nog een tip: doe een broekpak aan en een rok daarover heen, en vergeet niet de wart op je gezicht.

• diana

hoi peter ik weet niet of je goed kijkt maar er zijn best erge aantrekelijke turkse vrouwen die er erg goed uit zien

• H1

Hai Diana,schijnbaar nemen die 2 kerels van hierboven jou niet serieus.ik wel.

graag wil ik jouw daar helpen.mail naar h1@onsmail.nl.

Groetjes, Henry

• nylonlover

ik wil je wel helpen ik ben ook turks gaan we wel samen eerst de kousen aantrekken

• jeroen

hoi nylonlover tuurlijk kunnen we dat eerst doen kousen aantrekken en dan verder het lijkt mijn erg leuk om mijn dan als turksevrouw in de spiegel te zien staan groet d ana

• diana

hoi nylonlover tuurlijk kunnen we dat eerst doen kousen aantrekken en dan verder het lijkt mijn erg leuk om mijn dan als turksevrouw in de spiegel te zien staan groet diana