katjatv zoekt tv vriendinnetje in twente

• katja tv

ik katja een geil travootje van 25 ben vrouwelijk en hou van het vrouw zijn, de make up, pruik, mooie lingerie,nepnageltjes, assecoires en me als een dame te gedragen.

zoek een travo meisje of een vrouw die met mij deze passie wil delen, lekker samen als vrouw in me huisje rondhuppelen of bij jou en lekker samen tutten opmaken en aankleden, op het moment van omkleden ben ik al een echte damen de beentjes zijn glad en verders geheel geschoren, wie o wie durft deze uitdaging aan sensuele kus van katja

• Iris

Hallo Katja

Ik kom ook uit twente, en wil deze passie met je delen. Ik hou ook van vrouw zijn met alles erop en eraan

Gr Iris

• katja tv

hoi iris, dreamer-1983 et live dot nl ik zie je wel verschijnen

• shannon

hoi katja ik kom niet echt uit de buurt hoor maar wil best meer info.

• chantal

Hallo lieve Katja, Ik ben chantal een tv uit almelo en ben 46j. 1.68cm 74kg niet roker en rustig type.Ik hou net jij om mij te

verkleden in mooi lingerie en mijn vrouwelijke kant te laten zien ik heb al behoorlijk veel lingerie.Mijn benen en ertussen in

lekker glad geschoren.ik kan niet ontvangen maar hoop dat dit geen probleem is.

Tja, voor de rest hou ik het niet alleen bij het showen van onze lingerie….ook elkaar héérlijk verwennen hoort d'r bij.

Ik hoor het wel als je zin heb.

kusje Chantal

• Iris

Hey Chantal,

Ik ben 33 jaar , ik kom uit Hengelo. Ik mag graag het sletje spelen, wil jij met mij spelen?

Gr. Iris

• ChristelTV

Hoihoi

Ik ben een beginnend tv sletje om het zo maar eens te zeggen.

Ik kom zelf uit hengelo (O) en misschien is het wel leuk om emailcontact te hebben en eventueel een keer wat af te spreken

Groetjes Christel

• Iris

Hoi ChristelTV

Ik kom ook uit Hengelo, ik wil wel met jou mailen en misschien eens iets afspreken

Gr. Iris

• Chrissy

Hey ik kom ook uit overijssel. Ik ben een mooie tv die een mooie tv zoekt. Voeg mij maar toe op chrissytv@hotmail.com en wie weet spreken we elkaar snel.

xXx CHrissy

• travo kelly

hoi ik ben kelly een beginnende travestie uit oldenzaal en zou graag ik contact willen komen met andere meiden uit de buurt missy_kelly@live.nl