Hallo, lieve ‘dames’ en heren. Ik ben Ancella Meijkens, een elegante, charmante travestiet van 53 jaar. Ik zoek een leuke travestiet als vaste vriendin voor af en toe een dagje make-up, vrijen, bondage en soft-SM. Ik hou van rijgcorsetjes, mooie lingerie en hoge naaldhakken. Ik ben bijna 2 meter lang en op hoge hakken ben ik dus nog 15 cm langer. Slank ben ik ook, en daardoor heb ik nog een heel goed figuur voor een dame van 53. Lange benen met mooie kousen of panty’s, korte rokjes en hoge naaldhakken, dat is mijn kledingstijl. Ik oefen ook de pasjes zoals mannequins dat doen (jaja, met een boek op mijn hoofd). Dan loop ik ook elegant op die mooie hoge hakken. Het liefst show ik mijn borsten en corsetjes, dus de blouses die ik draag zijn bij voorkeur transparant. Ik ben dus wel een beetje exhibitionistisch, denk ik? Ik draag heel graag lange satijnen handschoenen, dat vind ik erg sjiek staan. Ik draag ook altijd mooi gelakte kunstnagels, want al zie je ze niet altijd door mijn handschoenen, het staat wel erg sexy vind ik. Verder ben ik erg netjes en hygiënisch. Ik rook niet en ik gebruik geen alcohol. Tatoeages heb ik niet en ook geen piercings. Ik loop altijd op hooggehakte pumps en ik show graag mijn lingerie. Ik zoek een charmante, gelijkgestemde travo die erg ver is met make-up en pruiken. We kunnen elkaar dan opmaken, onze kleding en lingerie bewonderen en lesbische spelletjes met elkaar doen. Het gaat mij niet om sex (dus niet om elkaar te pijpen of te neuken) maar om er zo vrouwelijk mogelijk uit te zien en ons ook zo te gedragen. Niet pijpen, maar op dildo’s zuigen. Geen pik showen, maar hem in een strak pantybroekje dragen om onze vrouwelijke vormen te accentueren. Maar wel spannende spelletjes met elkaar doen zoals lesbische vrijages met bondage en soft-SM. Vastgebonden, gekneveld en geblinddoekt zijn vind ik namelijk erg opwindend. Ook het zuigen op dildo's vind ik heerlijk. Jij mag , net als ik, een onderdanige travestiet zijn, dan kunnen we elkaar om beurten vastbinden. Of je mag dominant zijn, dan bindt je mij vast. Ik ben wel een luxe meisje. Geen harde onaangename dingen, maar liefst een heel strakke bondage op een goed bed, zachte meubels enz. Deze spelletjes wil ik wel graag met een vertrouwde partner doen. Dus ben jij die lieve en vrouwelijke tv-vriendin die al heel ver is met make-up en pruiken? Dan wil ik je heel graag als vriendin. Stuur me dan snel een mail, ik ben heel benieuwd naar je. Ik woon in het midden van het land en dus is het handig als jij daar ook woont. Ik kan niet ontvangen dus het is noodzakelijk dat jij dat wel kunt. Meer informatie vind je op mijn weblog: www.netlog.com/ancellameijkens. Liefs van Ancella