Ewa lieve mensen hier, ik val gewoon met de deur in huis en ik zal ook gewoon eerlijk zijn
Ik weet dat veel mensen hier aanstoot nemen aan sex oproepen; bij deze sorry voor de mensen die zich beledigd voelen, het is niet mijn bedoeling.
Mijn naam is Brién, ik ben 23 jaar en ben half Deens(verklaart de naam) en half Nederlands.
Ik ben denk ik nu al twee jaar heel erg geinteresseerd in shemales, transexuelen ik weet eerlijk gezegd nooit zo goed hoe ik het moet omschrijven, het schijnt dat sommigen liever A worden genoemd, anderen liever B, in the end zijn we allemaal mensen, als het beestje maar een naam heeft hoop ik dan. Jullie snappen in ieder geval wel wat ik bedoel.
Ik zeg het gewoon eerlijk, ik wil écht heel graag een sexuele ervaring met een shemale/ts/tv/ofzo ervaren, maar ik heb geen enkel idee hoe in contact te komen, ben weleens langs tippelzone geweest maar ik durfde dat eerlijk gezegd niet, iets staat me daar van tegen. Ik ben een aardige, spontane jongen en verzorgd, hoewel ik eerlijk gezegd wel wat kilo's mag afvallen, heb lang niet gesport ivm een gebroken knieschijf waar ik heel lang mee geworsteld heb. Als je geinteresseerd bent, laat wat horen, kunnen we misschien beginnen met msn en praten over hoe of wat, foto's laten zien en dergelijke.
big up!
Brién