travestiet zoekt travestiet omgeving Zwolle

• adrieenetv@live.nl

Hoi,ik ben een travestiet van 53 jaar en kom uit de buurt van Zwolle.

Graag wil ik kennis maken met een travestiet om ervaringen uit te wisselen.

Het zou leuk zijn als we elkaar snel kunnen ontmoeten.

Misschien kunnen we wat leuks doen,maar dat zien we wel.

• glenn

Hoi met glenn,

Ik ben een nog niet zo ervaren travo maar het lijkt me spannend om met elkaar te vrijen en dan zien we het wel…

Ik ben 25 lentes oud en verder slank en intiem geschoren…

Hoop wat van je te horen

liefs en xje glenn

• adrieenetv@live.nl

Hoi glen.we kunnen verder overleggen.mail mij maar op adrieenetv@live.nl

• tvparis

Hoi Hoi ik begin travo uit zwolle zoekt travo vriendin uit zwolle en die kan ontvangen.

Hoi ik ben paris een 26 jarige travo uit zwolle, kleed me erg sexy d.m.v laarzen, nylon, jarretels, mini rokjes, topjes, blouse, strakke stretch broeken enz enz.

Nu kan ik dus niet thuis ontvangen vandaar deze oproep, ik zoek een andere travo die wel kan ontvangen, en gewoon een paar keer in de maand wil afspreken met mij, aangezien dat ik nog geen rijbewijs heb zoek ik dus een persoon uit zwolle.

Mijn avond stel ik voor, lekker verkleden, wijntje ( biertje ) er bij sigaretje er bij roken, filmje aan enz enz

Ik zoek geen gewone mannen, of travo die helemaal sex aan zijn gelegen, zal het leuke vinden gewoon lekker als twee sexy vrouwen door huis te lopen, of misschien wel op straat, zal helemaal top zijn. En natuurlijk mag er wel wat sex in voorkomen is maar net hoe de avond en of nacht gaat.

• adrieenetv@live.nl

Hoi Paris,

leuk dat je gereagerd hebt,ik kan jammer genoeg niet ontvangen.

wil je wel contact dan mag je mij altijd mailen.

adrieenetv@live.nl. kusje

• petra

Hoi Paris,

Ik ben Petra een 40 jarige travestiet die graag eens met jou in contact wil komen. Misschien eens samen afspreken. Lekker in mooie kleding, goede make-up, bakje koffie en een lange sigaret. Ik ben niet direct op zoek naar sex maar wil lekker vrouwelijk zijn en samen sigaretjes roken. Laat mij even weten of het je iets lijkt.

liefs Petra

• bartje klapdeur

8-)

• erika

Ik ben een beginnend travestiet van 40 jaar. Zou graag in contact komen met een lieve travo om ervaringen te delen en een gezellige avond te hebben, misschien een beetje knuffelen en strelen, filmpje en een wijntje. Sex is niet van belang. Hou van hoge hakken, gladde stoffen en sexy.

• erika

Was ik nog vergeten te zeggen, ben woonachtig in Drenthe.

X

Erika

• adrieenetv@live.nl

Hoi Erica,wil je wel beter leren kennen,stuur mij maar een mailtje.Adrieene